Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

California Girls

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana juhaa, 30 Joulukuu 2012.

1. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Istuskelin jäisen kiven nokassa, ihailin maisemia ja yritin sulattaa kameraa, joka osoitti kylmästä johtuvia uupumisen merkkejä. Huomasin hyräileväni ko. Beach Boysin kappaletta itsekseni. Mistä mahtoi sekin mieleen tulla? Ehkä jäät kolisivat siihen tahtiin. Otin tämän ruudun, jonka jälkeen kamera sitten uuvahti kokonaan.

2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: California Girls

Kiva nimi joka antaa kuvalle luonteen. Nam.

3. Vs: California Girls

Kyllä ja koskettava tarina :)

4. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

OnOn... meri näköjään juttelee kans, jopa biisin tahtiin ?

Hyvä o/

5. mohikaani

mohikaani Active Member

1 681
    2
    38

Oon niin kade teille etelän herroille, kun teil on rapakko auki ja upeita jäälauttoja, aaltojen pieksämiä jäisiä kiviä ja ties mitä muuta kivaa rannoillanne. Tääl pohjoisempana ole kuin aakeaa lumenpeittämää jäälakeutta. Jäät tuli kerralla ja siinä se sit olikin. Juuri tänään kävin Kemin edustalla rääkkäämässä kalustoa reippaassa 25m/s tuulessa. Ei paljon kuvaa syntynyt. Aattelin et ois voinut jo jääkannen hajottaa toi myräkkä, mut ei. Noi kalisevat jäälautat ois niin nannaa. Kiusatkaa joku mua kuvaamalla noita piiiitkällä valotusajalla. Tai semmosella semipitkällä. Vielä mä sen kuvan kyl itekki otan. Jos ei muuten niin lennän sinne. :)

6. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Mä olen kade teille siellä yläkerrassa. Teillä on sentään pimeää toisin kuin täällä. Teillä näkyy tähtitaivas, revontulia, ja linnunrata. Meillä näkyy oranssia kaasupurkauslampun valoa, jonka tuottamaa valosaastetta on niin pirusti, että sanomalehden näkee lukea keskiyöllä.

Mä voin vähän yrittää kiusata tällä parin kevään takaisella pinholella. Kiitos vinkistä, koitamma uudestaan tänä talvena!

7. mohikaani

mohikaani Active Member

1 681
    2
    38

Niinhän se menee et toisten olosuhteita on kiva kadehtia, mut kun takaraivoon jumii kiinni joku kuva niin se on vaan pakko saada joskus otettua. Tää sun kuvas tausta näyttäis just sopivalta ottaa pois se haluamani.

Toi sun jäälautta kuva on jo liian pitkällä valotuksella vaikka ihan jees tuokin. Muistaakseni Kennan kuvia joskus sellailleena sain päähäni sen jäälauttakuvan, jota jahdannut nyt pari vuotta. Kännykällä nyt liikenteessä niin en saa kaivettua sitä oman inspiraationi sytyttänyttä kuvaa esille.

8. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Joo, niin se menee. Mulla on haaveissa joskus ottaa pinholepotretteja tähän tyyliin.