Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kirkkonummen kameramafian täsmäisku Tampereelle

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nieppi, 14 Huhtikuu 2005.

    No niin olen siis ollut kohta viikon jumissa Tampereella ja iltaisin tietty käppäilly kaupungilla. Ja kyllä minä viihdyn Tampereella ja ikäänkuin kiusatakseni laitan vain yhden kuvan Tampereesta näytille.
    [​IMG]
    Tampere on magee mesta
     
  1. onpas nättejä puunhalaajatyttöjä... ;)
     
  2. Kyllähän kaikki nyt näkee että tuo kuva on Turusta!
     
  3. totta! on tainnut mestari niepille maistua viski jos toinenkin, jos kerran noin paljon on väärässä paikassa... :)
     
  4. Ymmärrän, eihän sitä jaksa rassailla, mutta salamaa olisi kaivannut. Mimmit vähän tummina ja taivas silti puhki.

    Aihe ja asetelma on jees. Minäkin olisi voinut tosta siivun haukata...
     
  5. No niin nyt kun himassa katson niin tosiaan tummia olivat tytöt joten pikkasen vaalensin kuvaa.
    Sen verran viriili olen vielä minäkin että kun yksin pääsen maailmalle niin tyttöjä jahtaan, mutta kun sain kiinni niin en enään muistanut mitä tyttöjen kanssa tulisi tehdä. No syötiin sit suklaata kun en muuta keksiny. Se vähän harmittaa kun en huomannut nimiä kysyä, nyt on vähän halpa olo kun en tiedä kenen kanssa suklaata nautin, no enskerralla kysyn oikein nimet ja kaikki.
     
  6. "Niin, mulla ei nyt oo kynää eikä paperia, mutta jos neiti nuolisi puhelinnumeronsa vaikka tähän Fazerin siniseen..."