Kuvakirjoja: BOOGIE: It's all good, kuin uusi, 18€ + postit. JAMES NACHTWEY: Inferno, tosi iso painava megateos, 70€ + postit. VARATTU: Abbas: Allah o akbar, yksi nide on kirjassa kahteen kertaan (eli muutama sivu puuttuu ja osa kuvista on kahteen kertaan), 13€ + postit. VARATTU: Vuoden lehtikuvat 2006 ja 2009, yht. 7€ + postit. Saa noutaa Lahdesta. Yv, kiitos.
Vs: Kirjoja, books, böcker. Mää otan nää: Robert Capa: Slightly out of focus, muisteloita II maailmansodasta, 5 € + postit Pyle & Faas: Lost over Laos. Tyypit lähti etsimään viidakosta helikopteria jonka alasampumisessa kuoli legendaarinen Larry Burrows ja muita Vietnam kuvaajia. 6 eur + postit Jep jep. Laitan yksäriä
Vs: Kirjoja, books, böcker. Tarjoan tästä 20€ posikuluineen. Don McCullin: Don McCullin, lähes 300 sivua, kovakantinen. Miehen ura yksissä kansissa. Kriisikuvaa. Laita yv, jos sopii
Vs: Kirjoja, books, böcker. Näyttää olevan viides painos/versio. Kannessa kuva jossa on WTC tornin alle jääneen fotaajan tuhoutunut kamera. Ton kirjan mukana tulee muuten cd-levy jossa oli jotain dokkarimaista matskua.
Vs: Kirjoja, books, böcker. Ku aattelin et englanista ton saa 11.96 paikallista valuuttaa ja posti kulut sieltä paljon järkevämmät kuin tän meidän pakallisen postilaitoksen.
Vs: Kirjoja, books, böcker. Mää kattelin amazon.co.uk kautta käytettyjä uudenveroisia kirjoja ja halvin suomeen lähetetty kirja tulee posteineen maksamaan 24€.
Vs: Kirjoja, books, böcker. Mä ostan tän Ilkka Uimonen: Cycles. Täysin uuden veroinen, 35€ sis. postit. lähetä yv
Vs: Kirjoja, books, böcker. Don McCullin: Don McCullin, lähes 300 sivua, kovakantinen. Miehen ura yksissä kansissa. Kriisikuvaa. ____________________________(^lainaus myyjältä)__________________ Mä ostan tuolla pyytämälläsi hinnalla. Lähetän heti yyyveetä. - Erska
Vs: Kirjoja, books, böcker. no voihan vitt* - ostin siis huonon kirjan ? vieläkö kaupan voi perua ? - murheen murtama
Vs: Kirjoja, books, böcker. Eiku osta lisäksi vielä toi McCullinin omaelämäkerta Se on aika mielenkiintoista luettavaa vaikkei olekaan mitenkään maailman parhaiten kirjoitettu. Itse ostin ensin ton tekstikirjan ja pitihän se sitten lukemisen jälkeen tilata kuvakirjakin, jotta näki kaikki ne kuvat mistä kirjassa mainittiin.