Tästä kuvasta tuli taas mieleen että eikö täällä ole yhtään raitista ihmistä joka ei polttais. Melko moni nimittäin tuntuu pössyttelevän. Millaista esimerkkiä täällä oikein annetaan lapsille ? T: kukkahattutäti-Jones
Me raittiit savuttomat emme mene miitteihin, siitähän se. Ei vaineskaan, kai siellä nyt jotain savuttomiakin on ollut. Ehkä.
Hyvä kuva, vaikka sigge onkin mukana kuvassa. Mustavalkoisuus on pop. Itse en polta, vaikka mukana miitissä olinkin, näin ihan off topickina.
Äitikö kielsi? Ehkä hieman ikävästi kohtalo kiepautti savun juuri toisen silmään eteen, mutta so not savu sopii muuten kuvaan. Erittäin miellyttävä kuva ja tummuus toimii mainiosti.
Tulee kaukaisesti mieleen Orson Welles... MV sopii hyvin ja hiukan utuinen tunnelma. Kohteen ilme on salamyhkäisen ovela. Siinä sitä nyt sitten tuumaillaan mitä seuraavaksi juonitaan ;-) Mukava ja leppoisa tilannekuva.
Muuten oikein valaistunut kuva ko herrasta mutta suusta tuleva savu on hassu kun ei tieda meneeko se vai tuleeko.
p.p.s. kolmas päivä ilman tupakkaa takana, fyysiset vieroitusoireet alkaa olemaan aika pieniä ja töissäkin pärjää hienosti ilman. Enää pitäis keksiä joku mihin noi säästyvät rahat sijoittais... Ehkä kaljaan? ;D
Metsään on mentävä tässä kommentissa... eli siis samaa itte kattelin tossa. Savu on rok, sopii ainakin tähän kuvaan. PS: Laine.. säästyneet rahat voit pistää vaikka Holgaan, sitten alkoholisoitua ja aloittaa taiteilijaelämän...
Hyvä tämä(kin) tupakkakuva, jotenkin vaan hiukka liikaa näitä tupakkakuvia ollut viime aikoina esillä... Ei enää erotu joukosta. (Mäkään en muute oo polttanut sitten elokuun 1. päivän )
Tylyä... koetan kätkeytyä savun taakse, mutta huonolla menestyksellä Nii, polttaminen on mulla enempi nautinto, ei pakko. Viimeksi sauhuttelin tuolla miitissä.
Tää menee "vauvakuva" katekoriaan,jos oikein tykkää jostain . Se on ihan sama mitä kohde/aihe tekee,vaikka yrjöö niin sitä luulee että on muittenkin mielestä hienoa. Hyvä että värit on otettu kehnosti pois,vaaleen punasena kuva olis hirvittävä. Mä en ole kuvannut ilmiöitä kuin pari vuotta kameralla,,ja olen kusessa. Pitäis varmaan deletoida tää mut,,ledit böörn? ps.värit pois niin tulee taidetta.