No, meni sitten kertaluokkaa paremmaksi kuin omat vastaavat. Pannaus on kohdallaan just eikä melkein ja auton maalin kiilto elävöittää kuvaa hienosti. Vesku
Hyvä on, siis kuva. Olin tuolla itsekin, kuvien käsittely on vielä kesken. Saas nähdä viittikö tämän jälkeen laittaa mitään esille.
Kuten jo todettua, tämä on hieno. Vähän minusta kuitenkin turhan keskellä. Alhaalta voisi ainakin nipsaista pois ja miksei vakka siivun takaakin.
No eipä ollut yhtään hyvää pannausta mun kuvissa. Kerrotko aloittelijalle millä suljinajalla ja kinovastaavalla polttovälillä tämän otit.
No tää on kuvattu 70mm polttovälillä ja tuo aika sitten riippuu niin pirusti paikasta, missä näitä kuvataan. Tässä kuvassa 1/80s oli aika ja paikka oli suhteellisen nopea kohta, hivenen enen EK4:n maalia. Käytännössä ajalla 1/125s ois blurrannut kanssa, mutta hain hivenen pidempää viivaa taustaan. Loppujen lopuksi tää on vaan sellainen täyteräpsy, mitä otin kun ei oikein paikoille kerennyt peliaikaan... eli olin aamuvuoron töissä, enkä kerennyt sinne 2. pätkän 'reiälle'. Se näissä pimeissä ralleissa on vittumaista, kun niitä kuvauspaikkoja ei kerkiä etukäteen 'scouttaamaan' kelin/valon mukaan, kun ei tiedä reittiä ajoissa.Siis, jos ei pääse aamusta liikkeelle. Tänään ois ollut pirun hyvä keli kyllä päiväsaikaan, mutta jos eka auto lähtee klo 15.45 pätkälle mihin kerkiät, niin eipä siinä enää valoisaa tahdo jokaiselle kulmalle riittää.
Kyllähän tuo on se 'karvanoppa-teinix' mallin Corolla. Oli erittäin suosittu liiättelyvehje meikäläisen ensimmäisten autojen aikoihin.
Ei taida enää tätä coupea(ke25?) paljoa näkyä tien päällä ainakaan amiksilla karvanoppakäytössä, enemmän taitaa olla karvanoppa-dx(ke70) mallia tai sitten vanhempaa ke20/30 mallia. Mutta itse kuvaan, hieno on.