mites on - tuo puolikokokino - jos sellaisen vanhan kameran hankkii (nostalgiaa), niin saako fotoliikkeistä vielä kuvat paketissa - kiitos vastauksista etukäteen, jos ei muista jälkikäteen
Vs: kinopuolikoko Liikkeissä voi olla eroja joten varmimman tiedon saat omasta liikkeestäsi. Itse kuvasin noilla diaa, siinä hintasuhde oli erittäin edullinen. Kiinnostaisikos Pen D2? Minulla olisi moinen -muuten toimiva kamera, joissa valotusmittari pimiä.
Vs: kinopuolikoko kiitos tarjouksesta, mutta pen ei ole se, jota oon hakemassa - tässä tapauksessa vehje tulee suunnilleen takan reunalle, mutta voishan sitä joskus kokeillakin kai tässä hiljalleen toteutellaan niitä asioita, joiden perään on pienenä itkenyt kyseessä on canon dial
Vs: kinopuolikoko Hiukan kiinnostaisi josko tuota Dialia olisi tarjolla. Pääsisi meikäläinenkin nopean sarjakuvauksen makuun, ilman paristoja ;-)
Vs: kinopuolikoko Kamera on kaivettu kaapista ja todettu ryytyneen huoltoa vailla olevaksi. En siis tarjoa tätä ilman ostajan rikas-pellepeloton -aspektia ;-)
Vs: kinopuolikoko Ite sain juuri Pen-EE3 kameran hollille ja erittäin hauska väline. Tulee räpsittyä kuvia tilanteista ja asioista jotka jättäis kuvaamatta isommilla kameroilla. Kolmas rulla lähtee, en ole vielä edes ehtinyt skannata, että miten valotukset on menneet, mutta ihan ookoolta negat näytti. Ainoa mikä on vähän hupsua on tuo fixed focus homma, tuppaa olemaan varmaan kohteet monesti epätarkkoja kun tarkennuspiste on siellä puolentoista metrin tienoilla. Pitää koittaa päästä omista maneereista eroon ja kuvata hieman kauempaa. En hoksannut paikallisesta kuvafirmasta kysyä tekevätkö kuvatkin nuista negoista, kun itsellä tapana ottaa vaan kehitys ja skannailla itse. Ilmeisesti kaikki eivät ainakaan tee kuvia.. ilmoitelkaa jos tekevät.
Vs: kinopuolikoko Diakehyksiä ja sitten laajakulmaobjektiivia heittimeen jotta puolikinokuvat eivät ole puolikokoisia kankaalla. Gepen valikoimissa on ainakin ollut vaikka minkälaisia kehyksiä. Itse ostin joskus jonkun kaupan loput 4 cm x 4 cm "superslide" -kehykset. Eipä ole tullut käytettyä, kun se Baby-Rolleiflex puuttuu vielä. Ehkä joskus? T. Kerkko.