Mistäs saisi ostettua prikkausvärisarjan? Ainakin Tetenal on moista valmistanut ja sitä takavuosina myytiinkin useassa paikassa. Lyijykynä ja prikkausmusteet kyllä toimivat jos vedos ei ole sävytetty...
Vs: Mistä prikkausvärejä? Ehditkö jo tilaamaan? Olis voinu yhdistää tilauksen, niin olisin ottanut myös itse. No onko muita halukkaita. Voisin tilata itselleni ja mahdollisesti jollekin muulle mikäli halukkaita löytyy.
Vs: Mistä prikkausvärejä? Mä vähän kattelin noita liimapapereita, mutta saakos niitä ihan suomestakin? Vois koittaa sitä lasilevykuivausta.. Ei oo oikeen tullut perehdyttyä paikallisten taidekauppojen valikoimaan. Kyllä mä voisin periaatteessa ottaa prikkausväritkin ja vaikka 00 siveltimen..
Vs: Mistä prikkausvärejä? Kyllä liimapaperia saa ihan taidekaupoista, sitä kun käyttävät myös akvarellistit. Mietin myös tuota prikkausvärien tilaamista, mutta olemme maantieteellisesti liian kaukana toisistamme, että minun kannattaisi lähteä kimppatilaukseen. Ellei pääkaupunkiseudulta ole muita halukkaita lähtemään mukaan tilaamaan monochrome.de firmasta jotain muutakin samaan tilaukseen...