Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Soittamista ajattelin minäkin, mutta kun nyt on vasta 2 viikkoa siitä kun rahat saapuivat sinne. Ja tulee kohta viikko siitä kun tiedustelun lähetin. Talvilomallako ovat siellä ?
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Voisi pirauttaa kyllä, mutta nyt panin vielä toisesta email-osoitteestani postia, jos vaikka roskapostisuodatin on syönyt edelliset tiedusteluni viikon ajalla.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Tänään tuli vastaus. "Hello Mr. Manner, this is my second mail to you. I received your money, thanks. At the moment i wait of the kaiser Präzionsthermometer - that is the only article there is not on stock. I think i can send all goods on Monday in the next week. OK? Kind regards Thomas" Kiitin ja sanoin että se on very OK. Mainitsin toki myös etten ole saanut toista emailia asiasta.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Hieno homma, josko ens viikon lopussa olis puketti jo täällä, lähden itse viikon 7 lopussa (vkl) mökille, niin voisin ottaa polaa mukaan sinne. Meinasin raahata Sinarin joku päivä Kolille.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Hieno homma että Nordfoto toimii, mutta jatkoa ajatellen olisiko minun pitänyt reagoida tarviketilauksiin ja kysellä niitten varastotilannetta erikseen ennen tilauksen lukkoon lyömistä. Nyt reagoin niihin vain tilaamalla samoja itsekin. Itselleni on näissä yksi ja sama, kestääkö paketin tulo viikon vai kuukauden.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon No ei siis minuakaan haittaa, jos en niitä vielä saa. Mukavaahan se olisi mutta ei pakollista.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Tulipahan mieleeni, että lämpömittareita saa lähempääkin, Konalasta: http://www.suomenlampomittari.fi/LaboratorioSuomi.htm
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Tänään päivystän postia, mikä jaetaan klo 12-13, ennen kuin lähden ajelulle ja muille asioille. Olen reissussa mahdollisesti huomiseen. Kerään sähköposteistamme kuitenkin puhelinnumerot ja muut tiedot muistilistaan mukaani nyt siltä varalta että paketin tänään saisin. Laitan tähän siis muutaman tunnin sisään vielä tiedon - ennen kuin häivyn netistä.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon En ole saanut kaikkien puhelinnumeroita. Puuttuu: TOPPARI ROSEN RDAHL Siis kun lähden tästä tänään, otan mahdollisesti tänään saapuvan paketin mukaan ja voi olla mahdollista nopea toimitus samalla reissulla.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Tuskin sellaista kauppaa onkaan, joka tarjoaa ainoastaan omaa varastoaan. Katso edeltä mistä kiikastaa.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Saksasta kun oon eBayn kautta ostellu, on kestäny yleensä viikon tai reilun, että tavara on tullut, yksityisiltä. 2 kertaa olen tilannut Nordfotosta ja ne on tullu perille vähän reilussa viikossa. Olen tainnut tilata vain kemikaaleja, filmejä ja papereita.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Minä olen myös saanut useita paketteja Saksasta, mutta enemmän vaihtelevin kulkuajoin. Joskus on kestänyt 20 päivääkin. Kertomasi viittaa siihen että Nordfoton paketit eivät kulkisi kaikkein hitaimmalla tavalla. Sain tänään maksikirjeen, joka on leimattu 11.2 Saksassa. DHL Päckchen. Deutsche Post. 8 vuorokautta kulki siis.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Itse sain joulukortin siskoltani viime vuonna niin, että oli lähetetty viikkoa ennen joulua, ja kortti oli heti helmikuun puolessa välissä perillä. Joten Deutsche post on hieman epävarma aina sillon tällön...
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Kysyin taas asiaa aamulla ja sain vastauksen. Hello Kimmo, thanks for you Mail. We sent the goods on Monday the 18.02.08. the package number is xxxxxxxxxxxx. i think you get the goods on Friday or on Monday. I wish you a nice weekend. Kind regards Thomas Koitin katsoa täältä missä mennään, mutta en onnistunut.