Vaikka mielelläni ostan filmejä Suomesta, joskus on sellainen tilanne, että haluttua tavaraa ei vaan saa millään. Fotoimpexistä olen hankkinut mustavalkoista, mutta nyt tarvitaan väriä, joten pitää tilata muualta. Palstalla oli joskus kyselyjä kimppatilaukseen Nordfotosta, etenkin kun heillä on 200 euron nettominimi ulkomaantoimituksiin. Olen tilaamassa filmiä luultavasti ensi viikon alussa, joten jos joku on kiinnostunut tulemaan mukaan, niin pari kaveria ainakin mahtuu. Ja pääkaupunkiseutulaisille ei tule jatkotoimituksestakaan mitään kuluja, jos pääsee keskustasta hakemaan. www.nordfoto.de "Ehdot": - minimimäärä 50 euroa netto - luultavasti haluan maksun etukäteen Laittakaa yv:tä, jos kiinnostaa! Tai 040-5590551. Terveisin, Kari
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Mä voisin näillä näkymin tilata parikymmentä purkkia kinoa. Mielelläni voisi tehä tilaajien osalta vielä "varmistuskierroksen" niin ei tule yllätyksiä.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Itsekin tilasin tosiaan perjantaina tuolta reilulla 650 eurolla tavaraa kerholaisille ja muutamalla kameralaukkulaisellekin. Kannattaa tsekata mm. "Film-Sonderangebote"-osio, sielä on alennustavaraa joissa on päiväys menossa tai mennyt.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Joku toinen kerta tulen mielelläni mukaan, juuri nyt säästöpossu on liian laihana edes rahaa säästääviin filmihankintoihin....
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Tilauksia on jo "tarpeeksi", mutta jos joku vielä haluaa mukaan, sunnuntaihin asti voi ottaa yhteyttä. K
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Minua kiinnostaisi AGFA Ultra 100 135-36 *07/2008; 2,56 EUR. Hinta on melko halpa.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Moi, ehdot on tuossa ekassa viestissä. Laita yv:tä, jos olet kiinnostunut. Terveisin, Kari
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Eiköhän laiteta tilaus tällä erää kiinni. Ilmoittelen mukana oleville privaatisti asioiden etenemisestä. K
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Ehdin juuri perjantaina pistää tilauksen menemään . Mutta ei olisi kyllä mun pankkitilin kate tainnut paljoa isompaan tilaukseen riittääkään...
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Joo itsekkin olisin kiinnostunut jos tehtäisiin uusi tilaus, kun tuohon edelliseen en kerennyt mukaan.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Toisaalta jos kannatamme suomalaista firmaa, turvaamme filmin saatavuuden myös silloin kun sitä tarvitsee nopeasti.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Mistä voi tätä vaihtoehtoa kysyä? (Viimeksi olen Eiriltä Lahdesta tilannut filmiä, paperia ja kehitteitä.. aika monta vuotta sitten! Ja sehän taisi loppua jo?) Ja miten on tuo kimppa käytännössä Nordfotoon? Jah3 haluaa hoitaa? Olen kiinnostunut: 9*12 Ilford HP5, ID11 ja... keskeytettä ja kiinnitettä. Vai tuleeko liikaa painoa? Jos joku haluaa 2,5l kiinnitettä, esim Agefixia, voisi jakaa 5l kannun. (ja kohta ei saa litkujakaan Suomesta? Vai saako nytkään? )
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Suomessa on ehkä yks paikka (telefoto) josta edes lähes vastaavalla valikoimalla tavaraa saa. En usko että sitäkään kautta pääsee läheskään vastaaviin hintoihin, mutta toki on kannatettavaa tukea paikallista. Aina vaan ei raaski, sillä valitettavaa mutta totta, kyllä nuo hinnat tuppaa jo vähän pohjoisemmassa oleen sen mukaisia (ja postikulut saksasta eivät ole kamalasti yli sen, mitä Helsingistä). Esim. Fuji Superi 400 alle 1,50e / rulla, X-Tol 5 Litraa alle 8 euroa, D-76 vähän yli 5 euroa / 3,8 L jne.. Paikallisesta tulee silti ainakin (paperi)kemiat ja paperit ostettua.
Vs: Kimppatilaus Nordfotoon Luottamustoimi. Ja asuinpaikka pitäisi olla .. joo tuota, ei se oikein täältä Kirkkonummelta käsin toimisi? Paitsi kenties sillä lailla että pari päivää viikossa minulla kyllä on aina Helsinkiin päin asiaa autolla. (Ja huomenna selviää onko peräti Toukolaan, Arabiaan. Olisi luovien alojen yrittäjäkurssi tämän kevään - ilmeisesti pari päivää viikossa.) Jätänpä tällaisen ajatuksen ilmaan. Voisihan tuota harkita.