Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Työpaikkani

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 29 Marraskuu 2008.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

T Jukka

2. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vs: Työpaikkani

Kuva kertoo työpaikasta, joka on synkkä ja pimeä. Ihmiset eivät ole pääosassa, vaan mustia siluetteja, rekvisiittaa ja muistoja. Pääosassa on organisaation brandi, jossa ei ole enää mitään sisältöä. Kohina peittää alleen kaiken, sumentaa pienet ikkunatkin, estää näköalat ja tuulahdukset ulkopuolelta. Eletään sanoissa nettiaikaa, mutta piirtoheitin paljastaa todellisuuden, joka on jäänyt viime vuosituhannelle. Joulukuusi on tuotu paikalla luomaan tunnelmaa, mutta se peittyy johtajan synkän hahmon taakse.

Läsnä on kaikki hyvän työpaikan negaatiot.

Jos työpaikka on oikeasti tällainen, kuva on onnistunut.

3. Vs: Työpaikkani

Tuonne tekisi mieli nukahtaa. Onnistunut työpaikka otos.

4. ∞

Member

458
    0
    16

Kommentti oli paha - ja hyvä. Kuvasta en ymmärtänyt muuta kuin että kovasti kohisee, mutta kai se on sitten sitä ihanaa filmikohinaa ta raetta.

Mutta onhan sentään joulukuusi! <:D

5. Vs: Työpaikkani

Hanka arvioida miksi olet tällaisen kuvan mennyt ottamaan. Itse olen näitä esitelmiä, luokkia, luentosaleja, baareja ym. kuvannut yleensä salamaa ym. valoa hyödyntäen ja tulokset ovat olleet kannustavia. Suosittelen kokeilemaan :)

6. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Olen mäkin niitä siten kuvannut, mutta kyllästyin niihin, niitä on maailma pullollaan.
    t Jukka

7. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Hirmu kaunis ja syvällinen elämys.

Kiitän turpavärkki saappaissasi.

Oh.

8. Markus Hautaniemi

Markus Hautaniemi Active Member