Vs: Helpotus Ihan OK, ja voisi kuvitella sen osana kuvasarjaa. Missä jatko? Vain mielikuvitus rajoittaa sarjan tekemistä - se voi perustua väriin tai muotoonkin ja ihan mihin vain. Helpotusta ei kuvasta välity. Huonosti nimetty siis! Vessakin olisi parempi, jos se nimeä kaipaa. Tai sitten lapsi todella on jalat ristissä odottamassa ja laittaa odottaessaan vettä muovipussiin? Kuvan skaalauksen kanssa on kai ongelmaa. Itse tapaan aina ensin pienentää kameran kuvaa 33,33333333333333333333333333333333333333%. Ehkä auttaisi.
Vs: Helpotus Minun mielestäni lapsi odottaa ehkä vanhempaansa tai kaveriaan tai on leikkimässä tai pesemässä muovipussia. Mitä ihmettä tarkoitat liian vaatimisella? Jos viittaat nimellä Hotelli Helpotukseen, kuva on järjettömästi nimetty. Hotelli Helpotus olisi ihan järkevä. Kuvan vinot linjat ovat rikki. Missä vika?
Vs: Helpotus Kyllä taitaa juomapulloaan täyttää. Neste sekä nautittuna, että poistuessa, aiheuttaa helpotusta. Sellaista yritin ajaa takaa.
Vs: Helpotus Okei. Mutta se ei toimi, koska kuvassa ei oikein näy janon(kaan) tuskaa. Hyvä kuva kuitenkin rakennuksesta tilanteineen. Pieni koko ehkä haittaa näkemistä, mitä siinä hanalla tarkemmin tapahtuu.
Vs: Helpotus Kyllä, hyvä kuva, siinä tosiaan on selkeästi kaksi helöpotusta, vesi janoon ja vessa sen jälkeiseen helpotukseen. Kyllä minä tämän tajusin, mietin vain etä mitä muuta kirjoittaisin. Ehkä aavistuksen liian tumma tuon tytön kohdalta, mutta muuten aivan erinomainen.