Vs: "Kilpailu" vko. 45 Angstinen omakuva, oli vaikeahkoa valita tällä viikolla kuvista se minkä julkaisee, mutta tällä mennään
Vs: "Kilpailu" vko. 45 No nyt on, molemmilla! 2 minultakin paremmaksi aavistuksen rauhallisemman ilmaisun takia, Higg
Vs: "Kilpailu" vko. 45 Pääkipeeks kuvia. En juur tykkää näistä kummastakaan. Pakko lammasmaisesti 'äänestää' kakkosta muiden mukana. Ainakin siitä on minun aivoillani löydettävissä _jotain_ yritteliäisyyttä. Ensimmäinen = only ruma vessa, that's all... Ynnä jonkun nuorisobyysarit hieman vilkkumassa oikealla? Voi olla että yön tunteina ei vain jaksa tällaista kuvaa katsoa ja päivällä löytäisin näistä joitakin vitsintynkiä. Todennäköisesti en. - E
Vs: "Kilpailu" vko. 45 Melko voimakkaita kuvia kumpikin (ei sekavia). Ensimmäinen värinsä ja suuren tumman ja vaalean alueen avulla, toinen monikuvaisen elokuvamaisuutensa johdosta. Vai mistäköhän tuleekaan mieleen elokuva. Leikkauksia tavallaan tässäkin. Kasvot kuvassa ovat oikein tutkitusti yleisesti kiinnostava ja erityisesti vielä silmä. Joo siis kun tehdään psykologian kokeita: missä katsojan silmä seikkailee ja mitä katsoo eniten, mihin palaa. Toinen kuva on moniulotteisempi ja kiinnostavampi. Ensimmäinen melko osuvasti nimetty eikä kuva ainakaan huonone siitä. Se on kuitenkin melko äkkiä katsottu valmiiksi - ehkä osin terävyysalueensa takia. Toinen kuva on ensimmäinen.
Vs: "Kilpailu" vko. 45 On se kuvaaminen omituista Itselleni tuo kuva kolahti melko lujaa, mukava että joku sai siitä jotain irti.
Vs: "Kilpailu" vko. 45 Ahmed Ahne pelasi shakkia Kalifin kanssa ja sanoi: "Te hävisitte taas, hyvä Kalifi!" Siihen Kalifi: "Minä olen hyvä."
Vs: "Kilpailu" vko. 45 -------- Offtopic, ei muuten mirror vahingossakaan vaikuta tai ole joskus vaikuttanut eräällä hififoorumilla?