Vs: Killinkosken kamerakirpputori... Tulisin ilman muuta paikalle mutta nyt tänä viikonloppuna olen tsadissa poijan marssimista kuvaamassa. Kannattaa käydä kuvaamassa tätä.
Vs: Killinkosken kamerakirpputori... Okei Saatiin perheen kanssa varattua itselle se keltaisen talon pääty, missä kehiteltiin kuvat silloin kesäkuussa SVHY Ry:n järjestämällä palkkikamerakurssilla. Mennään jo perjantaina mestoille, että on heti aamusta tikkana myymässä romua
Vs: Killinkosken kamerakirpputori... pe 26.07.2013 ??? Onkin perjantaina tää kirpputori Noh ehdin sinne viimeistään 18:00 ja olen yötä paikanpäällä ja koetan saada myyntipaikan toritapahtumasta, joten tavaraa saa sitten lauantainakin sieltä Killinkoski ja Wanha tehdasmiljöö ## Perjantaina on peräkonttikirppis klo 16 - 20 ## Mukana runsaasti LF kampetta.... kameroita, linssejä, kasetteja.... jne jne. Laittakee YV:tä jos on jotain erityistarpeita niin kattelen jos löytyy ja otan mukaan --Tapsa--
Vs: Killinkosken kamerakirpputori... pe 26.- 27.07.2013 Elikkäs muistutuksena vielä Tänään peräkonttikirppis 16-20:00 ja huomenna kortti/keräilytapahtuma 8 - 16:00 Pyrin olemaan itse paikalla tänään viimeistään klo 17:00 ja huomenna sitten koko päivän. <SIZE size="3"]Huom!! Koko kylällä ei sitten ole pankkiautomaattia joten käteistä mukaan! Lähimmät automaatit Virroilla ja Ähtärissä!!</SIZE> Tapaamisiin --Tapsa-- Killinkoskella vuoden odotetuin tapahtumaviikonloppu alkaa olla jälleen käsillä! Ensi viikonloppuna pe 26.7. - su 28.7.2013 eletään kylällämme jälleen markkinatunnelmissa. Perjantaina on peräkonttikirppis klo 16-20, päätapahtuma, eli varsinainen toritapahtuma, sekä kortti- ja keräilypäivä on LA klo 8 alkaen, päättyen iltapäivällä noin klo 15-16. Sunnuntaina Wanhan tehtaan suurhallissa järjestetään huutokauppa klo 12 alkaen. Tapahtumat järjestää Killinkosken kyläyhdistys ry, tervetuloa siis paikan päälle nauttimaan kesäisestä markkinatunnelmasta jota isännöi Ensti. Tapahtuman tiedustelut: 0400-453 054.