Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

kill em all

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana LateJ, 2 Lokakuu 2013.

9x12 Fomapan 100

Liitetyt tiedostot:

• _1669.jpg
      _1669.jpg
      Tiedostokoko:
      75,5 KB
      Katsottu:
      305
  1. Vs: kill em all

Jälleen kerran hienoa henkilökuvasta Latelta. Näitä on aina ilo katsella.

T: Tomi

2. Makke_S

Makke_S Member

439
    2
    18
    Vs: kill em all

On hieno. Sävyt ja alaosan häivytys.

3. Pii

Pii

4 011
    0
    0

On tosi hienoa jälkeä. Mallin asennolta olisin hieman enemmän olkapäiden osalta toivonut rentoutta.

Mulla on pitkät piuhat, ajatus sijaitsee vielä neokorteksissa, joten nimeäminen ei ole vielä saavutanut vasemmanpuoleista etuotsalohkoa enkä ymmärrä tuota tappamista vielä.

4. vorago

vorago Member

358
    0
    16

Itselleni tulee otsikosta mieleen viittaus maksiimiin "Kill your darlings"... mene ja tiedä.
    Näköjään tämmöinen 14 tuntinen työvuoro aiheuttaa sen ettei itse kuvista osaa sanoa mitään. Otsikot kiinnostaa sitten senkin edestä.

.v.

5. Vs: kill em all

Erittäin hieno kuva!

6. Vs: kill em all

Jotenki häiritsevä tuo kasvojen vaaleus verrattuna muuhun kroppaan. Onko naamaa jotenkin vaalennettu vai oletko jotenkin valaistuksella saanut tuo aikaiseksi? Jos on valaistusta, niin on kyllä tasaista ja hyvin rajattua valoa käytetty. Ehkä myös tosiaan noi olkapäät olis voinu olla hieman rennommin, niin olis ollu rauhallisempi tunnelma. Silti vaikka muutama juttu häiritsee, niin toisaalta mä kyllä myös tykkään tosta kuvasta. Tuo mallin katse on melkoisen intensiivinen. Ehkä toisaalta nuo olkapäät, ja katse luovat kuvaan jännitettä, vaikka muuten on näennäisen rauhallinen asento. No joka tapauksessa kuva toimii, koska joutuu vähän tarkemmin katsomaan ja analysoimaan kuvaa.

7. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Syvältäluotaava analyysini: Kyllä!

8. Vs: kill em all

Kuvaa on käsitelty siinä määrin mikä onnistuu pimiössä, varjostusta jne...

9. Vs: kill em all

Hyvä kuva, kaunis nainen jolla tiukka ilme ja upeat kädet (aikamoiset habat myös).