Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kilinä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Teemu Laine, 19 Heinäkuu 2005.

  1. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    "pienistä" kiireistä lopullinen toteutus jää jonnekin tulevaisuuteen roikkumaan. Pistetään siis ihan vaan alkuperäinen testikuva jossa hain hieman sitä, mitä lopullisen kuvan oli tarkoitus olla. Erona vaan se, että taustan piti olla valkoinen lakana ja valaisun & tarkennuksen hieman paremmin kohdallaan. Jos vaikka huomenna ehtisi tuon tekemään kun duunit eivät paina päälle.

    edit: niin ja haastajana tais olla helmeri :D

    [​IMG]
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Noi kolikot on hyviä ja niitten asennot varsin oiva. Kuten itse totesit tuo tausta on ehkä liian häiritsevä. En tiedä olisiko se valkoinen tausta ollut paras? Ehkä joku säästöporsas. No antaapa olla hyvä kuva ja sävyt ok.
     
  3. kylläpäs kilisee kauniisti
     
  4. Money talks.
     
  5. Testikuvaksi varsin hyvä, eikä minusta tarkennuksessakaan mitään vikaa ole. Valkoinen tausta olisi tehnyt kuvasta helposti turhan steriilin - itse en ainakaan edes huomannut taustaa kun kuvaa ensimmäisen kerran katselin. Kyllä minä tykkään niin ideana kuin kuvanakin.
     
  6. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Hyvä idea ja ok toteutus... rahamiehiä ;)
     
  7. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Viikonloppuna krapulakeiju vaihtoi setelirahat huonolla kurssilla kolikoiksi. Onneksi, ei olis muuten tullut tuotakaan "toteutettua" ;D
     
  8. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Semmosta sattuu ;))