Vs: KIITOS! Viestiketjussa "Olisko vähän hiljentynyt" kirjoitit viisi vuorokautta sitten näin: "Me jotka täällä olemme olleet samaa mieltä siitä, että politiikasta, uskonnosta, vähemmistöryhmistä jne keskustelu ei tälle saitille sovi, niin lupaudumme olemaan keskustelematta noilla aiheilla. Minä nyt ja tässä lupaan, etten keskustele enää noilla aiheilla, en vaikka joku väittämä joka koskee minua siihen houkuttelisi."
Vs: KIITOS! Onko vaalitulosten seuranta politiikasta puhumista, minusta ei ole. Meillä on monenlaisia mielipiteitä asioista, mutta jos noin jyrkästi mennään vetämään rajaa politikoinnin ja ei politikoinnin osalta, niin loppuu keskustelut kokonaan
Vs: KIITOS! Jos vaalitulosten seuranta ei ole politiikasta puhumista, niin sittenhän kaikki on kunnossa ja pyydän anteeeksi asiatonta muistutustani..
Vs: KIITOS! Vaalitulosten uutisointi ei ole politikointia, vaan tiedonvälitystä Puhukaa nyt ihan mistä pidätte. Eikö siinä keskustelussa samaan hengenvetoon todettu, että kaikkinainen mielipiteiden ja näkemysten sääntely, eikä niihin liittyvät poliisitoimet yleisissä säikeissä ole edelleenkään foorumin linjaus.
Vs: KIITOS! Ole hyvä. Itse olen oikein hyvilläni tästä vaalituloksesta. Demokratia toimii. Oli häviäjiä ja yksi voittaja. Mun lempparipuolue menetti vain yhden paikan. Olen kovin odottavalla kannalla siis. Mun lempparipuolueen kotisivun etusivulla lukee lihavoituna: "Puolustamme rohkeasti perheitä". Tosi hyvin sanottu! Puolustaa mua ja mun murua, poikaa. Ihanaa, koska voisin vihdoin tulla "kaapista" ulos ja lapsi voisi saada ehjemmän/täydemmän perheen. Tiijättekö, sellaisen jossa olisi kaksi aikuista. Pariin tuhanteen vuoteen kun ei ole todistettavasti kuolleista noustu ylös. Ei ku ANTEEKSI! Uskonnosta ei saanut puhua. :x
Vs: KIITOS! Älä nyt pyytele anteeksi. Suomessa on ainakin vielä toistaiseksi uskonnon- ja ilmaisunvapaus