Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

KIITOS!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Tapiola2006, 18 Huhtikuu 2015.

Eduskuntavaaliehdokkuus on ollut hieno, mielenkiintoinen ja opettavainen matka, josta haluan kiittää teitä kaikkia, joiden kanssa olen saanut vaihtaa mielipiteitä niin verkossa kuin vaaliteltoillakin tai muuten vain yksityisissä keskusteluissa.

Huomenna, sunnuntain viimeisillä hetkillä tiedämme kuinka itse kullekin on käynyt tässä hyvin pitkässäkin prosessissa. Olivatpa äänimäärät mitä tahansa, on lopputulema ehdokkaan kannalta aina positiivinen.

Pääasia on aina isänmaa ja ne edellytykset, mahdollisuudet ja viime kädessä yhteistyöhalukkuus parantaa meidän kaikkien elämää Suomessa.

SUURI KIITOS TEILLE KAIKILLE!

1. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63
  2. markku55

markku55 Active Member

Vs: KIITOS!

Vaalit oli, nyt katsotaan miten kävi, ihmettelen vaan kovasti tuota vaalimatematiikkaa, tässä tilanteessa kokoomus on häviämässä SDP:lle ja PS:lle, mutta saa silti enemmän paikkoja - ei mene minun oikeustajuun, ei mitenkään.

3. niffe

niffe Well-Known Member

13 425
    557
    113

Se on korkeampaa vaalimatematiikkaa ;)

4. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Ei, vaan ihan perusteita...

5. Vs: KIITOS!

Ei mitään kiittämistä, en edes tiennyt että olet ollut ehdokkaana.

6. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

(Tarkistin juuri, enkä löytänyt Tapiola2006-nimistä ehdokasta.)

7. markku55

markku55 Active Member

PS pääsi juuri ohi kakkoseksi ja Rossi taitaa vielä haastaa Moto GP:n voitosta - jännä ilta - minulle;)
    Rossi voitti;DDDDDDDDDDDDDDDD
    PS taisi tulla kakkoseksi ;DDDDDDDDDDD
    Nyt tutimaan hyvillä mielin.

8. Vs: KIITOS!

Ps Satakunnan suurin!

9. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

n. 150 ääntä. Hieno määrä.

10. niffe

niffe Well-Known Member

13 425
    557
    113

On siinä jo muitakin kuin vaimo ja lapset ;)

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Hieno äänimäärä. Olen joskus miettinyt, että jos olisin itse ehdokkaana, montako ääntä saisin omasta äänestyspiiristäni. Realistinen arvio on, että kokonaista 2. Tosin, ei vaimon äänestä kyllä voi olla varma.

12. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 305
    393
    83
  13. Vs: KIITOS!

Heh, jos keskusta ja persut väkertävät hallituksen, menee koskiensuojelut piloille, metsistä tapetaan eläimet, jokiin saa päästää paskaa, persut varmistavat ettei Suomea auteta tulevassa kassakriisissä, ja suomalaisten liikkumista maailmalla aletaan rajoittaa vastavuoiroisiuusperiaatteen mukaisesti. Ei ihme että markku on tyytyväinen ;-D

14. Vs: KIITOS!

Maksettiinhan me joskus sotakorvauksetkin. :-D

15. markku55

markku55 Active Member

Joopa, minähän se ainoa PS:n äänestäjä täällä olenkin, ehkä hyvä niin, tiedätte ketä syytätte vaalituloksesta ja tulevaisuuden ratkaisuista ;DDDDDDDDD
    Olen pahoillani, että sinun ääni meni hukkaan, tai näin ainakin kiukuttelustasi ymmärsin:(

16. Vs: KIITOS!

Jaaha. Onkos tämä(kin) lyhyt ja selvä otsikon asia menossa hunnigolle ? :(

17. markku55

markku55 Active Member

Erittäin harmillista on se, että aiheen aloittajalla ei ole mitään mahiksia ohjata keskustelua, niin tässä kuin muissakin aiheissa - valitettavasti.

18. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Keskuteluun osallistujilla on -- valitettavasti ;|

19. markku55

markku55 Active Member

Noinhan se menee, oletko sitä mieltä, että ensisijaisesti minä olen tässä tilanteessa johtanut keskustelua harhaan:I