Eduskuntavaaliehdokkuus on ollut hieno, mielenkiintoinen ja opettavainen matka, josta haluan kiittää teitä kaikkia, joiden kanssa olen saanut vaihtaa mielipiteitä niin verkossa kuin vaaliteltoillakin tai muuten vain yksityisissä keskusteluissa. Huomenna, sunnuntain viimeisillä hetkillä tiedämme kuinka itse kullekin on käynyt tässä hyvin pitkässäkin prosessissa. Olivatpa äänimäärät mitä tahansa, on lopputulema ehdokkaan kannalta aina positiivinen. Pääasia on aina isänmaa ja ne edellytykset, mahdollisuudet ja viime kädessä yhteistyöhalukkuus parantaa meidän kaikkien elämää Suomessa. SUURI KIITOS TEILLE KAIKILLE!
Vs: Vaalit 2015 Montako vaalit 2015 avausta meinaat vielä tehdä? http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,99296.0.html
Vs: KIITOS! Vaalit oli, nyt katsotaan miten kävi, ihmettelen vaan kovasti tuota vaalimatematiikkaa, tässä tilanteessa kokoomus on häviämässä SDP:lle ja PS:lle, mutta saa silti enemmän paikkoja - ei mene minun oikeustajuun, ei mitenkään.
Vs: KIITOS! PS pääsi juuri ohi kakkoseksi ja Rossi taitaa vielä haastaa Moto GP:n voitosta - jännä ilta - minulle Rossi voitti;DDDDDDDDDDDDDDDD PS taisi tulla kakkoseksi ;DDDDDDDDDDD Nyt tutimaan hyvillä mielin.
Vs: KIITOS! Hieno äänimäärä. Olen joskus miettinyt, että jos olisin itse ehdokkaana, montako ääntä saisin omasta äänestyspiiristäni. Realistinen arvio on, että kokonaista 2. Tosin, ei vaimon äänestä kyllä voi olla varma.
Vs: KIITOS! Siinähän olisi pieni kriisi, jos vain yhden äänen saisi. Paitsi Kaunistoilla. http://www.hameensanomat.fi/uutiset/kanta-hame/284793-kaunistot-jattavat-valtakunnanpolitiikan Kaunistoilla äänesti toki joku muu sitten, vaikkakaan ei riittävästi.
Vs: KIITOS! Heh, jos keskusta ja persut väkertävät hallituksen, menee koskiensuojelut piloille, metsistä tapetaan eläimet, jokiin saa päästää paskaa, persut varmistavat ettei Suomea auteta tulevassa kassakriisissä, ja suomalaisten liikkumista maailmalla aletaan rajoittaa vastavuoiroisiuusperiaatteen mukaisesti. Ei ihme että markku on tyytyväinen ;-D
Vs: KIITOS! Joopa, minähän se ainoa PS:n äänestäjä täällä olenkin, ehkä hyvä niin, tiedätte ketä syytätte vaalituloksesta ja tulevaisuuden ratkaisuista ;DDDDDDDDD Olen pahoillani, että sinun ääni meni hukkaan, tai näin ainakin kiukuttelustasi ymmärsin
Vs: KIITOS! Erittäin harmillista on se, että aiheen aloittajalla ei ole mitään mahiksia ohjata keskustelua, niin tässä kuin muissakin aiheissa - valitettavasti.
Vs: KIITOS! Noinhan se menee, oletko sitä mieltä, että ensisijaisesti minä olen tässä tilanteessa johtanut keskustelua harhaan:I