Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kiire

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nupponen, 6 Marraskuu 2005.

Hetki rautatieasemalla...

1. ar

ar

432
    0
    0
    Aika mitäänsanomaton räpsy. Suttunen, kävelijä pilaa ihan tolkuttomasti kuvaa.

2. Kiitos asiantuntevasta kommentista! Eikö sulla ole antaa mulle mitään vinkkiä miten tälläisen olisi voinut kuvata paremmin? Oppimassahan täällä ollaan!

3. Haaska. Varsin kiireetöhän toi tyttö on, mutta toisaalta muilla on sitäkin kovempi kiire.

4. Tässä vähän sama idea kun siinä edellisessä "poeka" kuvassa. Kohteen ja taustan voimakas kontrasti..

5. juice

juice

912
    0
    0
    Päin vastoin, nimenomaan taustalla oleva juna ja kiirehtivä ohikävelijä tekevät tästä hyvän kuvan. Kontrasti tytön rauhalliseen olemukseen ja toimivaan sommitteluun on mainio.

6. Nää on näitä makuasioita...

7. Onhan tästä värillinenkin versio..

Itse kyllä tykkään enempi tosta bw versiosta

8. Ämvee on rauhallisempi ja siksi tässä minustakin toimivampi.

9. Värit pilaa hyvän syystunnelman, joka välittyy MV- versiosta

10. Juki

Juki

313
    0
    0
    Samaa mieltä. Väriversiosta tosin itse vasta huomasin taustahaamun hienon pinokkioklyyvarin... ;)
    Kuvaa ottaessa olisin itse luultavimmin kuvannut vähän kauempaa pidemmällä telellä perusideana saada tausta täytettyä kokonaan junanvaunulla yläkulmia myöten. Kulmat eivät pilaa kuvaa näinkään mutta olisiko toisin sittenkin parempi...? Makuasioista kyse lie tässäkin...

11. juice

juice

912
    0
    0
    MV on paljon parempi, väriversiossa junan punainen raidoitus sekoittaa kuvan harmonian. MV:ssä tausta ei hypi silmille niinkuin tuossa värillisessä.

12.  
  13. ar

ar

432
    0
    0

Jos kävelijä mun mielestä pilaa kuvaa niin vinkki olisi se että ilman kävelijää saattais olla parempi. Totta, aina voi oppia uutta ja onkin hyvä että oppii.

14. Missä kiire, jos kävelijä poistetaan?

15. ar

ar

432
    0
    0
    Kiire lähtee kyllä kertaheitolla. Sitte vaan kuvalle uutta nimeä. =Ol

16. No voi, et pitänyt kuvasta ja nyt ei enää nimikään kelpaa :)