Samperi sentäs, oisin moisen hakenu Telefotosta mut hittolainen, se on huomenna kiinni . Tiedättekös oisko missään muussa liikkeessä Haman pitkiä lankoja hyllyssä? Saatan kyllä huomenna soitellakin ainaki Fredan Fotoykköseen, mut jos jollain on tietoo ja intoa jakaa tietonsa niin olisinpa kiitollinen . Jotain pitäis huomiseks saada, jotta sais ton kuvasarjaprojektin vähitellen alkuun mut se lanka!
Vs: Pitkä lankalaukaisin Onko Pakko olla lanka? Mulla on semmonen pumppu käyttöinen pitkä. Saa sen Järvenpäästä noutamalla vaikka pitkään lainaan.
Vs: Pitkä lankalaukaisin Mun tietääkseni niitä ei kovin pitkiksi voi tehdä, koska paine kasvaa liikaa tmv. Pidemmät (ehkä jostain puolesta metristä eteenpäin tjsp) on sitte niitä pneumaattisia, eli ilmaletkujuttuja. Ne saattaa tosin ainakin aikaa myöten enemmän tai vähemmän vuotaa, ja taitaa niissä se viivekin olla vähän isompi. Ja käyttöliittymä on pikkasen kömpelö ku on isohko puristusmatka, joka pitää hoitaa aika nopeasti.
Vs: Pitkä lankalaukaisin ...mutta että mistä niitä löytää... No jaa. Olisko Optotekissä? Se on lauantaisin 9-14 auki. Ainakin semmosia muutamakytsenttisiä metallilankoja niillä ainakin vähän aika sitte oli. Oisko ollu joku pneumaattinenkin. Fotoyks ois varmaan toinen mistä yrittäisin.
Vs: Pitkä lankalaukaisin Juu, pumppu"lankaa" mä tarkoitin. Ja saan reissuuni "langan" mukaan . Kiitos Jalakanen! Meen sit maanantaina ostaa oman.
Vs: Pitkä lankalaukaisin Ajettelin vinkata jos joku tarvitsee, tilasin saksasta aiemmin tuollaisen 100cm kunnon lankalaukaisimen, 30e ja postia vitosen verran. Laatu on enemmän kuin hyvä, suosittelen. Täältä tilasin: http://www.drahtauslöser.com/
Vs: Pitkä lankalaukaisin Todella hyvä vinkki. Tällaisille laadukkaille ostopaikoille voisi perustaa jopa oman osion foorumille. Tämäkin firma aloitti jo vuosia ennen tuhatvuotisen valtakunnan perustamista ja jatkaa näköjään menestyksekkäästi vuosikymmeniä sen päättymisen jälkeenkin.
Vs: Pitkä lankalaukaisin Hyvien kauppapaikkojen vinkki/linkki lista olisi erittäin suotava jos joku jaksaisi ylläpitää ja myös päivittää ilman että turhat jorinat hävittäisi listaa.