Vs: Mä levähdän tässä hetken... Todella mainio, pylväs ja johdot vielä oikein pisteenä iin päälle. Aika tavalla kaikki kohdallaan. Vielä haluaisin nähdä toonaamattoman version jossa pilvet eivät aivan noin hyökkäisi päälle, olisiko se ehkä vielä parempi? EDIT Ja muuten hyvää neliön käyttöä.
Vs: Mä levähdän tässä hetken... prkle... värillinnen vai toonamaton :/ Toisaalta, tolleen sen kuvan näin... Menee pieni ihminen sekaisin ??
Vs: Mä levähdän tässä hetken... Ok, nyt, yleisön pyynnöstä. Versioita esille... mikä miellyttää. Mikään, ei tietty ole originaali, vaan mieltymyksieni mukaan rakennettu kuva.
Vs: Mä levähdän tässä hetken... Ylempi, mutta hieman lämpimämpänä mutta ei niin lämpimänä kuin ensimmäinen. Ei värillistä, ei
Vs: Mä levähdän tässä hetken... Oikeastihan kaikki versiot ovat niin hyviä että jospa itse joskus pääsisi samaan. Kyllä ok. Aloin miettiä sitä, että ehkä tuo pilvien valkeus kuitenkin on sommittelullisti perusteltua? En tiedä. Mutta kun nyt pääsi kommentoimaan Harjoituksiahan jatkaa itse kukin.
Vs: Mä levähdän tässä hetken... Kyl edelleen fiilis on ekassa kuvassa... lämmössä, suussa maistuvassa kahvin aromissa ja matkasta tuntemattomaan... Mut silti, avoin mieli mutkan taakse. Siellä odottaa lasi kylmää retsinaa. Tai odotti :/
Vs: Mä levähdän tässä hetken... Enimmäinen ehdottomasti. Mukavaa seleenin tuoksu tuli kuvaa katsellessa.
Vs: Mä levähdän tässä hetken... Kiitos. Ehkä hiven tätä olen etsinyt. Kiitos kommentoijille... Ikuisesti, lisää halajan o/
Vs: Mä levähdän tässä hetken... Ensimmäinen ehdottomasti, suorastaan Westonmainen, omaan makuuni sopiva käsittely.