Taas perjantai. Tylsä sellainen. Joten jatketaanpa viime perjantain editointeja ja otetaan koira ja kivi sekä vaihdetaan tausta. Ja hiukan photaroidaan. Tulos on tälläinen.
Ei tämä muuten ole hassummin toteutettu kuva, on vaan hiukan ylivalotuksen makua. Pilviin ja koiraan voimakkaammat värit (valotus kohdalleen).
Siis photarilla tein tuon "ylivalotuksen" oloisen fiiliksen. Oikeastaan tuo kuva hiukan juontuu irkissä olleeseen raamattu jutskaan josta nyt viitsi sen enempää selittää. Joka tapauksessa kuva tehty just sellaiseksi kuin halusin eli tuollaiseksi.
Jep. Pikkasen "yli kirkas", eli hieman tummaa lisää ni se on siinä. Sul on Eme noi koirapotrettikuvaukset hyvin hanskas, tuu joskus käymään niin saat kuvata meikäläisen laumaa.
Höpöhöpö. Ois pitänyt laittaa tuohon joku teksti, Jeesus pelastaa tai vastaavaa. Ylikirkas se pitää olla hitsi teiän kanssa. x)
Ei ku oikeesti. Hieno kuva, hyvin duunattu (jos on kerran kahesta rakennettu) mut aina pitää löytää jotain parannettavaa...
Joo toi on totta että parannettavaa löytyy. Oikeastaan mua hiukan rupeaa se ärsyttämään että photarilla voi tehdä liian helposti yli makeita kuvia. Ja oikeasti valokuvina on sitten täysin paskoja tai ei osaa edes saaha hyvää kuvaa normaali mittapuussa. Puhun nyt itsestäni. Tänään esimerkiksi koetin kuinka kuvata normaalia hyvää poseerauskuvaa mutta ei jumakauta vaan luonnistunut. Nyt sitten illalla puoli viitseliäsyydessä saa vanhasta paska kuvasta ihan yllättävänkin hyvän kuvan. Ja jos minä olen näin huono photarilla niin ei voi muuta kuin miettiä mitä muut tekee kuville halutessa ja mistä kakasta!? O_O
näin on, mutta miten se liittyy tähän kuvaan? hieno dogi-kuva kyllä on mutta yhdyn edellisiin ylivalotuksesta....
Se on sitä mielen pimeyttä vaan. Kuten totesin irkissä oli raamattu juttu ja josta kuva idis tietyllä tapaa ponnahti mieleen kun palasia kokosin. =)
parin punkku lasin jälkeen voisin saarnata Isosta kirjasta sinulle vaikka koko yön... mutta näppäimistön käyttö ei anna armoa.. typot hyppii jo silmille.. nyt äkkiä ulos kuvaamaan ja saa aamulla nauraa..;D
Mä oon aina halunnut t-paidan, mis lukis edessä 'Jeesus tulee.' ja takana 'Jeesus menee.' Tai sitten pitäisi vaan tyytyä Gegen Christus -paitaan. http://www.enochian-crescent.com/rl/pics/gegen.jpg
Tuon koiran pitäisi hypätä ja sulautua pilviin.. Nyt tassut jäävät ikävästi piiloon ja oikeasta alakulmasta tulee ahtaan tuntuinen. Nätti kuva on muutenkin.. Mutta kun tulee (sori huh) verrattua sun muihin kuviin niin .. sitten tulee verrattua. Vesku
Toistuuhan kun sama koira. No okei siis aihe toistuu myös mutta tätä aihetta on ollut helpoin muokata tuon taivaan johdosta. Ensi perjantaina taas joku photarointi..
Joo-o, se on lisätty tuonne varastoon (Muistiin) ja ne on valokuvaus juttuja sitten eli jos sopiva onnistunut kuva vieraasta hauvasta onnistuu niin pitää laittaa esille jos täyttää hiukankaan laukun rajat. Toimisikohan se sama juttu tyttöihinkin? O_O
Varmasti. Kun kesken keskustelun aiheesta valotus ja aukko vetäset housut polviin ja sanot KATO MUL ON TÄLLANEN lupaan että katse muuttuu samantapaiseksi kuin sillä kultaisella noutajalla