kävelyretkellä metsässä tuli hylätty auto vastaan, kuva on otettu polaroid 600se:llä filminä fujin fp-100:sta. Tämä olikin ensi kokemukseni tästä hienosta kamerasta.
Vs: Metsäauto Pikkukuvana ihan cool, mutta suurentamista tuo ei kestä. Liikaa pölyä, roskaa ja lilaa vauhtiraitaa
Vs: Metsäauto Vesisateessa kun otti kuvan ja laittoi kuvan oton jälkeen kuvan taskuun se likaantui ikävästi. Olisi pitänyt ottaa kuva kamerasta ulos vasta kotona. Olin vaan niin malttamaton.
Vs: Metsäauto Hieno kuva kyllä! Valotus on erinomaisen onnistunut. Itse olen kenttäolosuhteissa turvautunut jugurttipurkkeihin printtien säilytyspaikkana. Kameralaukkuuni sain 6 mukin mentävää osastoa väliseiniä siirtelemällä. Printti mahtuu purkkiin kumminkinpäin, kun hieman taivuttaa kaarelle. Kuvapuoli tietysti keskellepäin. Kotona sitte kuivattelee. Kylmällä ilmalla kehitys takin sisäsällä ja kamerankin saa pysymään lämpöisenä takin sisällä.
Vs: Metsäauto Olen samaa mieltä tunnelmista, mutta se johtunee kuvakulmasta. Tämä jälkimmäinen kuva antaa ymmärtää että vielä olisi toivoa - haluaisiko joku edes varaosiksi - nousevan kuvakulman takia. Ylemmässä on ikään kuin annettu periksi, mitä laskeva kuvakulma korostaa. Harrastelijan silmin.