Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY A7, A6300, 28/2, 70-300

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana kurhinen, 1 Kesäkuu 2024.

1. kurhinen

kurhinen Member

309
    0
    16
    Myytävä tuote: Sonyn kalusto
    Hinta: 150-250 EUR
    Tuotteen kuvaus: Kaksi runkoa ja kaksi objektiivia
    Tuotteen kunto:
    Hyvä käyttökunto
    Toimitusehdot: Nouto tai posti
    Yhteydenottotavat: Sähköposti, yksityisviesti

Peilittömän EOSin tultua taloon Sonyn syrjähyppy pitää unohtaa. A7 minulla on ollut pidemmän aikaa. Ostin sen alunperin parin manuaalilasin kaveriksi. A6300 ja Tamron 70-300 tulivat pari vuotta sitten korvaamaan painavampaa peilikameraa. Nämä ostettu käytettyinä. Uusin tulokas on 28mm, jonka ostin liikkeen esittelykappaleena. Tällä en ole ihan hirveän montaa kuvaa ottanut. Kameroiden kuvat otettu toisillansa ja flamingo suoraan käsittelemättömänä pikkukamerasta Tamronilla.

A7:ssa mallille tyypillistä sotkua takanäytössä, mutta sitä ei oikeastaan huomaa, kun siinä on kuva. Eli lähinnä näyttö kosmeettinen haitta näyttö mustana. Mukana tulee runkotulppa, hihna, käytetyssä kunnossa oleva tarvikeakku, kahden akun laturi ilman virtalähdettä tai piuhaa sekä L-kisko. Kuvanumerointi pikkuisen alle 10000, jonka voisin hyvin uskoa olevan suljinmäärä. 250€ MYYTY

A6300 varsin siistissä kunnossa. Ihan pientä käytön jälkeä. Kameran mukana hihnana tuli ohut lirppa, jonka saa mukaan. Itse olen tässä pitänyt vanhan peilikameran hihnaa. Akku ok-kunnossa ja virtalähde akun lataukseen kamerassa. 250€

FE28 F2 siis lähes käyttämättömässä kunnossa. Mukaan tulpat, vastis ja laatikko. 150€

Tamron 70-300mm F/4.5-6.3 Di III RXD. Erittäin kevyt telezoom ja hintaansa nähden oikein hyvä. Tulpat, vastis ja laatikko. 200€

Yv tai jani.kurhinen@gmail.com

DSC09920.JPG DSC09921.JPG

Liitetyt tiedostot:

Viimeksi muokattu: 3 Kesäkuu 2024
  2. kurhinen

kurhinen Member

309
    0
    16
    Iso kamera meni heti, mutta pienempi ja objektiivit vielä jäljellä. A6300, 28mm + 70-300 pakettina 550€.

Ja loput menivät pakettina.

jani

Viimeksi muokattu: 3 Heinäkuu 2024