toi yks yksityiskohta vähän selvemmin esille, meni hetki ennenkuin sen hoksin.. kauhuromaanin tai jännärin kanneksi.
Hitto et on hieno, ja sanomaa löytyy ihan helvetisti vaikka on vähistä aineksista kasattu. Lisäks rekeisuus on piste iiiiin päälle
Miks? Minusta ei missään nimessä saa mennä aina vääntämään kaikkea rautalangasta, kyllä katsojalle pitää jättää tilaa ajatella löytää itse merkitys
Nimeä myöten loisto otos, ja toi kohina kruunaaa risti silmässä isompana tai skarpissa kuvassa ei futaa niin hyvin kun nyt.
Kohina ois hyvä jos se ois kauniimpaa, ny se ainakin näyttää just kohinalta ja on ruma. Nää on näitä makuasioita.
Kiva yksityiskohta. Kuvakulma miellyttävä. Kohina on järkyttävä, mutta tuo yksityiskohta pelastaa hyvin paljon asiaa vaikka teknisesti hiukan kurahtaa. Hyvä laukkukuva.
Hmm, muistaakseni tein vain ristin vaakapuun, mutta pitää varmaan suurentaa ja tuijottaa sitä alkup. kattikuvaa, josta tämä on pieni croppi.. Siis tämä: Aukea.net, virtuaalinen luomisgalleria
Tarkoitit varmaan mun avataria? Itse kuvasta: Idea varsin mainio - nimeä myöten. Tai siis juuri nimi antaa kuvalle aiheen miettiä kuvaa. Mutta toteutus tökkii rakeen/häiriön ja värien epämääräisyyden vuoksi. Vaikka tämä olikin aika pirun pieni osa originaalista kuvasta ja tuo häiriö on täten ymmärrettävää, niin kyllä se silti häiritsee...