Vs: Kierettä Wanhaan kaupunkiin Mitä sä nyt Kukkis oikein haet? Ensin olet itkemässä että en saa arvostella kuviasi ja pyydät jopa bannia, sitten kuitenkin tulet puhumaan typeryyksiäsi ketjuuni? Ei Kukkis ei sinulla ole mitään sellaista mistä olisin kiinnostunut, ei kuvia eikä varsinkaan sanoja.
Vs: Kierettä Wanhaan kaupunkiin Missähän kohtaan olen itkenyt tai vaatinut bannia? En ole sentään vedonnut 'otan yhteyttä' ylläpitoon kortilla, kuten sinä aiot tehdä, jos kommentoin kuviasi toiselle foorumilla? Postaa sinne, sieltähän voit poistaa kaikkai negatiiviset kommentit kuvistasi, kuten olet näemmä tehnytkin. No, jätän kuvasi tällä foorumilla kommentoimatta, niin säästyt itkuilta, eikä sinun tarvitse ottaa täällä ylläpitoon yhteyttä Heipat vaan, T Jukka
Vs: Kierettä Wanhaan kaupunkiin Jospa se muisti virkistyisi tuolla? Mitä tulee Aukeaan, niin siellä on nappi millä tyhmät komentit tai muuten epämieluisat saa poistaa. Viestisi oli selvää vituilua eikä minusta kuulunut Aukeaan, poistin viestisi muistaakseni neljäkertaa ja aina kirjoitit sen uudestaan. Itse suhtaudun aukeaan laitamiini kuviin eri tavalla kuin tänne laitamiini. Ilmotin sinulle kun olin viestisi neljäkertaa poistanut, että ilmoitan siellä ylläpidolle häiriköinistä jos jatkat sen typeryyden kirjoitamista poistojen jälkeen. Sinne saa lisätä yhden kuvan kuukaudessa, enkä todellakaan halua Kukkis komenteja niihin. Tämä, kuten tuo naurettava käytös hävityn paskin kuvaaja äänestyksen jälkeen vaan kertoo millainen veijari on kukkis, tosi elämässä pyytäisin menemään toiseen pöytää önöttämään.
Vs: Kierettä Wanhaan kaupunkiin En näe kyllä yhtäkään parannusehdotustasi näiden kuvien osalta, JLN:n viesti johon sinä lisäsit +1 ei ollut parannusehdotus, pientä harkintaa sinunkin puolelta olisi toivottavaa.