Vs: Strip tease Eikö tästä tule mitään edes raskaamman puolen kommenttia? Tälläinen kokelilun haluinen amatööri haluisi palautetta
Vs: Strip tease Ei yhtään asiakasta, ei yhtään esiintyjää. Tyhjä kapakka houkuttelevasta mainoksesta huolimatta. Jos kokeilun halua riittää riittää, niin kokeile uudelleen.
Vs: Strip tease Asiakkaita ei ole kuvassa sen takia notta ei tartte lähtee jurisee saako kuvata jne ja saako julkasta jne. Halusin kysyy ihan kuvana onko millanen ei siis välttämättä sisältönä ja no kyllähän sekin sanoo.
Vs: Strip tease Halvattu, vieläks toikin läävä on hengissä.... Joskus 60-luvulla jännitti, pääseekö sisään alaikäisenä. Ainakin murjulla on historiaa. Harva kapakka on samalla nimellä toiminut 50 vuotta. Edit: Pitänee poiketa Lahden suunnalla käydessä.
Vs: Strip tease Tirra ja Torvi sai uudet omistajat, että kyllä ne seuraavat 50v on toiminnassa Tirra on perustettu vuonna 1957 ja Torvi vuonna 1966. Ja Jarttu ollut vielä ovimikkona
Vs: Strip tease Tirrasta on joku "muisto" (jota en kunnolla muista) kun kaveri raahasi minut katsomaan strippareita. Kuvana: ei tästä oikein tule muuta mieleen kuin tuo kyltti taltioituna ihan kivasti heijastuksen kanssa. Enemmän tässä katsoo kytintekijän ideoita kuin kuvaajan.
Vs: Strip tease Muutaman kerran Torvessa käyneenä (taisi olla kova pakkastalvi -88 tms) en usko, että siellä tarvitsee yksin istuskella. Ensimmäisiä "teemaravintoloita" Suomessa, ellei ensimmäinen.
Vs: Strip tease Silloin kun minä ovella jännitin, oli syy pelkästään se, että saako tuopin vai ei. Noista showhommista oli korkeintaan luettu amerikkalaisista dekkareista.
Vs: Strip tease juu samansuuntaisia muistoja.. tosin hataria. Taisi olla niin että se oli enempi sitä torvi - hotellimiekka linjaa kun eikös tuo tirra ollut sellanen vähän tasokkaampi paikka.. Kehuisin kuvan värimaailmaa ja tunnelmaa.
Vs: Strip tease Puolet kuvapinnasta on sävytöntä mustaa. (Juu, minulla on eilen kalibroitu ja profiloitu näyttö, dE2000 keskiarvo=0.73). Minulle kuvasta välityy varsin alakuloinen ja jähmettynyt tunnelma. Ei mitään strippauspaikan säpinää ja meininkiä.
Vs: Strip tease Eikös Torvi ole kunnostautunut keikkapaikkana? Itse ole siellä muutamankin hyvän keikan todistanut.
Vs: Strip tease Ymmärrän, mutta nythän on kyse "kuvat ja galleriat" -osiossa olevasta valokuvasta. Voiko valokuvaa arvioida sen perusteella, että saman omistajan toisessa ravintolassa on joskus ollut hyviä keikkoja?
Vs: Strip tease Nimenomaan! Eikö olekin mahtavaa! Se mikä tuo minun kokemusmaailmassani mahtavan tunnelman, ei tee sitä tietenkään kaikilla. Suomessa tietysti tasapäistäminen ajaa asiaa että kaikilla pitäisi olla samoin. Mustaa pitääkin olla. Tämä on hyvä kuva. Syksyn melankoliaa. Varjoisia kujia. Sateisia iltoja. Luomisen tussskaa.