Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Sähkölasku

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Quiquern, 20 Toukokuu 2006.

liitteenä.

1. Viva las vegas.

2. Erinomaista. Ajatukset virtaa meidän portaasta aina atomiytimien halkeamisen tasolle.

3. keija

keija

306
    0
    0
  4. Sanottakoon kärkeensä että mä en aio osallistua mihinkään riitelyyn täällä...

Mä en ollut ainakaan nähnyt tota netissä kiertelevää kuvaa, jossa on vielä hivenen toinen ideakin (suorempi viite). Siispä minusta tämä oli hyvä idea.

Ideoiden varastamisesta olen kyllä vähän sitä mieltä että jos se olisi kovin nuukaa niin eihän täällä voisi enää kuvata mitään. Kaikki kuvat on periaatteessa otettu jo ajat sitten. Joku on jo joskus tehnyt sen ennen sinua, koko touhu on siis vanhan toistamista. Siis itse en ajattele noin vaan kuvaan hyvinkin ahkerasti.

Ja sähkölaskut on erittäin tuttuja omakotiasujalle. Katkerana tuli mieleen et mulla ei ole käytössä totakaan keinoa. :)

5. Minä olen erimieltä tässä asiassa. En sano, ettäkö itse ottaisin/tulisin ottamaan kuvia, joita ei vielä ole otettu, mutta en silti halua uskoa, ettei olisi enää mitään löydettävää.

6. Tää on väärin siteerattu. Sanoin että kuvaan erittäin aktiivisesti - se edellyttää että itsekin uskon tuovani jotain uutta aiheeseen josta on otettu miljardi kuvaa ennen minua.

7. peet

peet Member

764
    0
    16
    Itse olen tuota tehnyt jo yli 15 vuotta, eniten ottaa päähän, kun jotkin v**un rappupoliisit nyppää piuhan irti kesken jonkin tärkeän tekemisen.

8. vn

vn

1 464
    0
    0
    Ratkaisu tuohon on että kiinnität UPSin tuon piuhan päähän niin ehdit käydä laittamassa piuhan takaisin seinään. :) (Tai laittaa vaimon asialle niin ei tarvitse keskeyttää surff... tärkeää tekemistä.

Vesku

9. Kyllä ne kuumavalot saa kuumiksi muutenkin. Kuin mallinkin. Mut eräs helpoimmista tavoista välttää rappupoliisien yli-innokkuutta on käyttää rapu korkeimpia kerroksia työskentelyyn. Sama pätee kyttääjiinkin. Harva jaksaa kiikkua ylimpään tarkistamaan oisko siellä taas "kuvaukset käynnissä".

Seuraava askel on lainata myös yhteisestä vedestä.

10. Mä poistin nuo veljesten väliset vittuilut.

T: nieppi the mode