Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

hole

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana strawberryash, 19 Kesäkuu 2015.

1920 ©Jussi Mustonen

1. Vs: hole

Pitäisikö tässä olla joku kuva?? Minä en nää mitään...

2. Vs: hole

No nyt näkyy..Itse en pidä kuvista joissa sensuroidaan esim naisen nännit,mielestäni ne nyt ovat vaan niin luonnolliset osat naista että miksi ne pitää piilottaa?? Ja miehillä on kivat kulkuset joten nekin saa näkyä :D Kuvassa valotus on mieleen,mallin asentoa olisin muuttanut toisin,nyt näyttää siltä kun malli olisi tuon maassa olevan jalan varassa...

3. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: hole

Hole on musta reikä.

4. Vs: hole

Niin,mutta tuossa musta reikä on luonnottoman iso :D

5. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Ehkäpä tässä reflektoidaan japanilaista valokuvauskulttuuria, jossa reiät sensuroidaan tuollaisilla ympyröillä. Tampereen pääkirjastossa on muistaakseni ollut kuuluisan Arakin joku kirja, jossa asiaa sovelletaan -- olisiko peräti ollut nimeltään Tokyo Lucky Hole, mikä antaisi "intertekstuaalisen selityksen" kuvankin nimelle...

Nyt on tietysti soveliasta, että tässä tapauksessa lätkää liioitellaan, jos sen lätkän käyttö on "tutkimuksen" kohteena.

6. markku55

markku55 Active Member

Olen ehdottomasti Leenan kannalla, luonnolliset reiät, nippelit ja nännit on luonnollisia, mutta tässä kyllä mättää pahasti.

7. Vs: hole

+1 jotain sensuuri shaibaa, ehkä

8. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Tuon kirjan näin juuri viime viikolla Prahassa kirjakaupassa, meinasin ostaa myös sen, mutta iski piheys. Kuvasta, hankala kuva arvostella, mutta tuo Mvuoren alustus auttaa ymmärtämään paremmin

9. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113

Se on S-hole...