Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Veera

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juke.K, 24 Syyskuu 2013.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    .

Liitetyt tiedostot:

2. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  3. Haapalahti

Haapalahti Active Member

2 347
    8
    38
    Vs: Veera

4. Vs: Veera

jess!! hyvä, kikkailematon

5. Jari Leskinen

Jari Leskinen Active Member

1 509
    0
    36

On

Jari

6. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Valkoinen paita on hankala kuvattava ja niin tässäkin. Tietysti, jos sinne haluaa huomion kiinnittää....
    Aina häröö tullainen takasivulta poskelle tuleva valo. Not good.
    TJukka

7. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Teidän erään joka yhtä hyvin voisi kuvat mallinukkea (varmaan laitaisinkin taajaan niitä esille), tosin juken kaltainen huumori puuttuisi.

8. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Arvasin että konservatiivinen valaistusnäkemys nostaa päätään. Ite en tollaisista piipityksistä piittaa. Katoppa vaikka Geroge Hurell:in kuvaamia kuvia guuggelilla. Aika paljon on takasivulta tulevaa valoa poskelle. Sun näkemyksen mukaan sä olet oikeassa eikä sellaista sais tulla. Mä sanon että se joka sua on opettanut tai mistä olet opin kaivanut rajottaa sua näkemään että on vain yksi valaistus systeemi joka on ainut ja oikea. Se valitettavasti myös näkyy kuvissa. Mä kuvaan just sitä mikä mun silmääni mielyttää vaikka se olisi kuinka väärin. Tämmösiä kuvia teen tilaustyönä ja ihan huvikseenkin. Tähän asti olen kuunnellut konservatiivistä piipitystä, mutta nyt päätin että en enään sellasta kuuntele.

EDIT:Korjattu vihreitä.

9. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Niille valaistusihanteille on syynsä ja ideologiansa....
    Perinteitä....
    Hurrelliin on vielä pitkä matka tästä kuvasta.
    TJukka

10. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Höpö höpö. Sun kuvat on niin surkeita että sun ei saa sanoa täällä yhtään mitään. Mee kuule syömään niitä Banaaneja sinne laivaan seuraavaksikin kuukaudeksi. Aika rohkeeta sanoa ettö sun kuvat on kaukana. Ilmiselvää vittuilua. Lähempänä ne on Hurellia kun  Jukkiksen kuvat koskaan on ollu. Oikeastaan Jukkisen kuviin ei ole mitään ihannetta. Ei niin surkeita tee kukaan misään. Että ihan omaa vakoa kynnät ja se näkyy. Surkeeta paskaa.

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

On monesti tälläkin palstalla todettu, ettei kuvien kommentointiin tarvitse 'omaa kompetenssia' tai edes postata omia kuviaan näytille.

Ei tässä mitään vittuilua ole, totean vain, että tuollainen poskivalo ottaa silmääni.

Se on kummallista, ettei aikuinen mies kestä asiallista kritiikkiä.

Itsehän vertasit mun kuvaani Takalaan sanoen, että on vielä kaukana Takalan kuvista, muistaakseni 'Illan hämärtyessä' kuvan kohdalla.
    Miten se eroaa siitä, että sanon kuvastasi samoin verraten Hurreliin?
    Ei mitenkään.
    Koska mielestäsi se on vittuilua, olet siis vittuillut mulle tarkoituksella, perhana vieköön :)
    T Jukka

12. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
  13. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Mitäs teinityttöjä täällä on?

14. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Olipa helppo homma saada sut avautumaan. Näköjään se Takala aspekti otti noin hietaan. Kiitos kun kerroit meille avoimesti mistä oli kyse. Ei mulla tähän asiaan muuta.

Mä otin Hurellin esille joten siihen on helppo tukeutua. Sä et ottanut Takalaa esille joten tukeutuminen siihen on jokaisen omissa mielikuvissaan. Sillä nää asiat eroaa toisista, jos et tajunnu.

15. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

No nyt kyllä tyttönen erehdyit. Jos hait itelle teinityttö seuraa niin täällä raavaat miehet keskustelee. Varmaan jossakin toisaalla on teinipissistyttösten paikka. Kokeile jos guuggelilla löytyy. Mee sinne.

16. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

En tajua, en todellakaan.
    Takala kommenttisi palauti mieleeni jälkikäteen.
    Onko sun oikeutetumpaa siis verrata mun kuvia jonkin toisen kuvaajan kuviin kuin mun sun kuviasi.
    Eikö tämä olekaan samanarvoinen maa, ilmeisesti ei?
    T Jukka
    EDIT: todettakoon vielä, että sinä itse otit molempien kuvien, sekä minun että sinun, jonkun kuuluisan kuvaajan, jonka kuviin perustelet arviotasi sekä sinun, että minun kuvastani.
    T Jukka again

17. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Voi hellan lettas Jukkis....anna nyt jo olla. Sä oikeesti astuit miinaan. Mä tarkotuksella hain ton kuvan sua varten. Arvasin mitä tuleman pitää.

Anteeks kiitos ja näkemiin.

18. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Anteeksi itsellesi, ja näkemiin.
    TJukka

19. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Pitäiskö vaihtaa kuivat hiekat laatikolle?

20. samux0r

samux0r Member

182
    2
    18

Raavaat miehet? Pellejä te ootte.