Vs: In your room Ei avautunut tämä testi. Taisi viestin tulkinta olla liian vaikeaa meille taviksille.
Vs: In your room tää on omituinen kuva, tässä kuvassa on Jotain, mutta sen löytäminen ei sitten välttämättä olekaan niin helppoa, mutta juuri tämä piirre tekee kuvasta mielenkiintoisen. tää on niitä kuvia mitä pitää palata katsomaan yhä uudestaan.
Vs: In your room Voisi olettaa, että kuvan tekijä on tarkoittanut tämän melko vapaasti tulkittavaksi, ts. tulkinta ja sen vaikeus varmaan riippuu lähinnä katsojan elämänkokemuksesta, eli resonoiko kuva minkään ajatuksen, kokemuksen tai muiston kanssa... Lisäys: Niin ja kuvan nimen vuoksi erityisesti tulee mieleen tietynlaiset naisten (tai ihmisten ylipäänsä) alistamiseen liittyvät teemat. Ei tolla hirveen kivaa näytä olevan, vaikka ainakin osittain alaston onkin <SIZE size="60"](alastomanahan yleensä on kivaa)</SIZE>.
Vs: In your room Ei oikeen avaudu, jos tässä joku syvällisempi ajatus on takana, mutta visuaalisena pintana pidän kyllä erittäin paljon. värimaailma, kontrasti ja sommittelu toimii. Joskus näinkin...
Vs: In your room Näinhän se onkin. Itselläni kuva liittyy muistoihin ja oli lähinnä niiden käsittelemistä minulle, mutta kuva on vapaasti tulkittavissa.
Vs: In your room Kuva on vallan loistava ja antaa tilaa tulkinnoille, tunnoille, mutta yksi asia hyppii koko ajan silmille.. no ainakin minulla ja sotkee rauhaa. eli tuo lampun katkaisija keskellä kuvaa, siihen karkaa katse ihan heti vaikka yrittää pinnistellä ettei niin kävisi. Nainen kiinnostava ja tyylikkäästi esillä, valo hienoa ja tunnelmallista. Nimi, asetelma ja mallin asento viittaa minulla vahvasti naisen alisteiseen asemaan miehen tilassa ja ehdoilla, surullinen kuva aika vahvasti.