Vs: Minä en ollut alasti, vain rauniot paljaat Kaukainen paikka kyllä, mitä muuta ? Pikku hökkeleitä, epäterävyyttä ja eri sävyisiä isoja kiviä. Kaipaisin omaan makuun lisää ...infoa?
Vs: Minä en ollut alasti, vain rauniot paljaat Hm, en ihan ymmärrä kysymysmerkkien tarkoitusta. Mitä muuta? Mitä infoa? Toki annan kuvaan liittyen lisäinfoa jos sitä kysytään. Tapanani nyt ei ole ollut laittaa selityksiä kuvan postauksen yhteydessä. Kuvauspaikka on kuvatiedoston nimessä eli Macchu picchu Perussa vuonna 1988. Epäterävyys on enimmäkseen peräisin prosessista eli alunperin värillisen dian skannauksesta. Siitä ei saanut (minun taidoillani) millään kunnollista väriversiota joten tein mustavalkoisen joka nyt toisaalta sopii tähän aiheeseen mielestäni paremmin kuin värillinen. Kuvan nimeäminen ja postaus liittyy ajankohtaiseen uutisaiheeseen nakupelleistä turisteista Macchu picchun raunioilla. Tuolloin 1988 turistien määrä siellä oli todella pieni nykyisiin määriin verrattuna. Pannaan nyt tähän jatkoksi kaksi muuta räpsyä samalta seudulta.
Vs: Minä en ollut alasti, vain rauniot paljaat Olisihan se nyt sääli, jos ei meille kuvia näyttäisi, kun on tuolla asti käynyt. Eivätkä kuvat ole ollenkaan pahoja, päinvastoin.
Vs: Minä en ollut alasti, vain rauniot paljaat Se väriversio olisi miekenkiintoista nähdä, siinä olisi lisää infoa