Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Äidin tyttö

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukka75, 31 Tammikuu 2013.

1. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38
    Harmittaa kun tuohon ekaan kuvaan tuli tuo sängynreuna mukaan tuonne vasempaa yläkulmaan, mutta kun seurasin vain sivusta niiden kutittelua niin eipä voi muutakaan.

2. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Vs: Äidin tyttö

En minä mitään sängynreunoja tuijota. Eka kuva on erinomainen!

3. Vs: Äidin tyttö

Kasvot ovat pääasia ja varsinkin ensimmäisestä kuvasta välittyy lämmin ja iloinen tunnelma.

4. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

On kiva.

5. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Tässei sängynreunat haittaa.

6. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Kybällä ihanuutta.

7. markku55

markku55 Active Member

Kivoja, tuossa toisessa kuvassa on rapsutussessio jo saavuttanut tarkoituksensa ja tytär on nukahtanut onnellisena, äiti on syventynyt jo miettimään mitäs sitten pitää tehdä, tiskata, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, silittää, siivota - arjen miettiminen näkyy silmistä.

8. agostini

agostini Active Member

1 839
    0
    36

Hellyttävä kuvapari, rakkaus ja läheisyys loistaa. Hienot kuvat.

9. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

+1

10. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Tykkään näistä arkisista kuvista.

11. TKa

TKa Well-Known Member

2 978
    238
    63

Nämä ovat mielestäni rehellisen tuntuisia lämminhenkisiä kuvia. Hyvä!

12. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38

Kiitos kaikille, mukava kuulla että tunnelma välittyy kuvissa. Se on mielestäni hienoa kuvaajana kun pääsee ottamaan kuvia niin että kohde ei välitä kamerasta ja näin ollen on mahdollista olla itse osana sitä hetkeä, parhaiten näin myös kuvan katsojalle välittyy se oikea tunne mikä kuvista huokuu.

Kiitos.

13. markku55

markku55 Active Member

Voisitko myös kommentoida mielipidettäni toisesta kuvasta?

14. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38

Ei ole nukahtanut, enkä usko että miettii noita asioita. Kunhan miettii taikka haaveilee taas jostain, sillä on tapana mennä jonnekkin kauas pois aina välillä. 

Meillä kotiasiat hoidetaan aikas tasapuolisesti, minä kun olen tässä perheessä enemmän kotona lasten kanssa. Se taas johtuu työajasta, oma työaikani on että 4*12h töissä ja kuusi päivää kotona. Vaimoni tekee myös vuorotöitä, se on töissä silloin kun minä olen kotona. Ollaan tosin kyllä yhtä aikaakin kotona, ainaskin välillä.

Voi kuulostaa hullulta mutta meillä toimii, eli nuo mainitsemasi asiat eivät ole minulle vieraita ;)

Jos vielä valotan asiaa sen verran, vaimon mielestä tämä kutituksen kohteena olevalla Jade on minun lellikki. Voi tosin jossain määrin olla tottakin, syy taas on siinä että Jaden kohdalla sanoin vaimolle kun se silloin tienasi paremmin kuin minä että mene sinä töihin ja minä jään kotia. Tuli sitten vietettyä aivan ihanat reilut 9kk kotona arkea pyörittäen, en vaihtaisi päivääkään pois.

Eli kotihommat menee meillä tasan, kelpasiko ?? :)  Mutta eikös se ole hyvä että jokainen näkee kuvan miten sen kuvittelee, olit kyllä oikeassa että jossain kaukana se mielessään on taas.

15. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Minä en näe arjen askareita kakkoskuvan ilmeessä. pikemminkin melko onnellisen etäisyyden menneeseen tai tulevaan, aavistus hymystä....