Hei! Tässä muutama otos, joista olisi hienoa saada palautetta, jotta voisi kehittyä paremmaksi kuvaajaksi (olen vasta todella aloittelija). Kiitos paljon jo etukäteen! Large Large Large Large
Vs: Kevättä kohti... mää haluan kommentoida mutta itsellänikään ei ole ollut kamera kuin puoli vuotta ja aikaa vähän joten fiilispohjalta menee- siis mitä fiilistä kuvat herättävät. eka on kauniin värinen, mutta onkohan terävöitetty liikaa tai värikylläisyyttä tai jotain - kirkuu hieman.... Tausta hieno ja kaunisvärinen toisessa taustalla näkyvä syöksyputki näkyy häiritsevästi -mutta minkäs teet kun se siinä on. aihe ihanan keväinen Kolmas keväinen hyvä aihe ja väripinnat jakautuvat kauniisti .... terävän alueen laajuutta voisi miettiä tai pitäisikö olla joku yksi ykstyiskohta paremmin esillä. viimeisestä pidin eniten. Puiden varjoraidat.... askeleet- jäljet.... Kyllä susta vielä hyvä tulee....;D
Vs: Kevättä kohti... Jep, ainakin kolmannessa, ja ehkä toisessa olisi saanut olla laajempi terävyysalue. Kiitos kommenteista! Jos vielä tulee jotain mieleen, niin saa vapaasti esittää mielipiteensä
Vs: Kevättä kohti... Ihan yleisesti kommentoiden, että ihan hyvä ote sulla, mitä noita Flickerin kuvia katselin, kiva retrokäsittely (?) useimmissa ja rajaukset toimii. Vähän samalla itseäni muistuttelen, että vingetin käyttö ei aina ole paikallaan ja sen kanssa kannattaa olla rauhallinen (tai pistää överiksi). Tosin iPhone tekee mitä tekee. Lisäksi onko nuo ykkönen ja kakkonen parhaimmistoa, kannattaa miettiä.
Vs: Kevättä kohti... Kiitos, kiva kuulla, että rajauksissa ei ole lähdetty hakoteille (ainakaan pahasti). Olen tosiaan mieltynyt retrokäsittelyyn, ja päätynyt siihen monien kuvien kohdalla. Entistä parempi, jos ne näyttävät hyvältä muidenkin silmään. [QUOTE> [/QUOTE] Tuo on kyllä totta, monissa kuvissa olisi voinut jättää vignetten kokonaan pois [QUOTE> [/QUOTE] Tarkoitatko tämän ketjun kuvista, vai kaikista Flickrin kuvista? Jos haluat antaa esimerkin, mikä olisi mielestäsi parhaimmistoa, niin olen kiinnostunut kuulemaan...