Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

asetelma

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.Kimonen, 6 Maaliskuu 2008.

tässä on paperinegan "testien" tuloksia ,valotin kuitupaperin laakakasetissa iso 2 mukaan,pöytä oli kirsikanpunainen,vaikka valo oli suht tasaista ,pöytä alivalottui reilusti,hedelmät melko oikein,kuvaa vain rajattu,ei tehty muita säätöjä.

1. kama

kama

94
    0
    0
    Vs: asetelma

Mä tykkään. Hedelmät muistuttaa musta ihoa tai vartaloa. Mahtaakohan fiilis tulla banaanin arvista tai jostakin.

2. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Hienot sävyt ja hedelmien rosoisuus toimii!

3. Vs: asetelma

Sommittelu on hieman levoton ja kireä.

4. Vs: asetelma

Mukava kuva. Itellä tulee mieleen nainen ja mies.
    Veltto letku tissien välissä:)

5. Vs: asetelma

aika "JORMA" oltava,mikäli tuo symbolisoi velttoa letkua

6. Vs: asetelma

Paljon oli siis valotusaika?

Kaunis kuva, ehkei niinkään kuvana, mutta kun huomio kuvaustavan niin se tuo siihen arvokkuutta.

Niin ja jos joku näkee hedelmissä jtn kikkeleitä niin voisi jo melkein kyseenalastaa että oisko ehkä katselijassa jtn vikaa? :p

7. Vs: asetelma

Enpä tiedä onko katsojassa jotain vikaa jos kuvassa näkee kikkelin ja tissit, ehkä vaan liikaa mieli ku vitusta  :)
    Kuvana minulle ehkä hiukan liian tumma.

8. Vs: asetelma

valotusaika oli jotain 25 sek muistaakseni ,mutta kuten totesin ,kirsikanpunainen pöytä  alivaloittui rankasti,kai se on valokuvapaperille myrkkyä

9. Vs: asetelma

Eikös pimiöissä ole punaiset lamput? Jos siis mv paperi ei tykkää punaisesta aallonpituudesta :)

10. Vs: asetelma

OLen antanut itselleni ymmärtää että paperille valottaessa tietyt värit käyttäytyvät eri tavalla valottuen,korjatkaa jos olen hakoteillä,käytännössä valo oli koko ruudulta tasainen,mutta pöytä jäi tummaksi.

11. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Kyllä on hieno, pidän tuosta efektistä kun pöytä on jäänyt mustaksi, hieman on kuitenkin pöydän struktuuria näkyvissä banaanin vieressä.

12. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Joo tosiaan se punainen ei taida juuri paperia valottaa, koska paperi on herkkä (vain) vihreälle ja siniselle valolle.

Hauskasti tuli tämä ominaisuus tässä esiin ainakin.