Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

MYYDÄÄN Kevätsiivous (Samyang 85mm F/1.4, Canon 7, Super-Takumar 35mm F/2 ym.)

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Jon-E, 2 Huhtikuu 2018.

1. Jon-E

Jon-E New Member

18
    0
    1
    Toimitusehdot: Postitus tai nouto
    Yhteydenottotavat: jon.raty@hotmail.com, yksityisviesti

Laitoin vihdoin kaiken nurkissa roikkuvan ylimääräisen rekvisiitan myyntiin. Tarjota saa!

Canon 7 nahkakotelolla + Fed 50mm F/3.5 150€: Hyväkuntoinen Canonin mittaetsinkamera Leica LTM-kannalla. En ole itse käytössä huomannut, että tarkennus tai suljinajat heittää. Myös valotusmittari elää, ja tarkkuus on riittänyt ainakin mustavalkofilmille. Käytönmerkkejä löytyy. Etsin ja viivat ovat kirkkaita. Sulkimen verhossa on kolhu, mutta en itse ole huomannut että se vaikuttaisi käyttöön millään tavalla. Runkotulppana tulee taittuva Fed 50mm F/3.5 joka on toiminut yllättävän hyvin kameran kaverina.

Prost Color Reflex Auto 50mm F/1.8 m42 10€: Jostain ylijäännyt. Hyväkuntoinen, mutta tarkennuksen rasva jähmettyy jos sitä ei käytä. Pienen käytön jälkeen taas OK käytettävä, mutta huomaa ettei ole sulava. Mukana tulpat

Zorki 4 nahkakotelolla 10€: Käytön jälkiä ja viime käytöstä monta vuotta. Ajat kuulostavat täsmäävän.

*MYYTY* Samyang 85mm F/1.4 Nikon F-mount 150€: Erittäin hyväkuntoinen, en itse näe käytön jälkiä. Mukana tulee tulpat, vastavalosuoja, Canon adapteri ja alkuperäinen laatikko.

*MYYTY* Super Takumar 35mm F/2 m42 120€: Erittäin hyvässä kunnossa, mukana tulpat ja tarvike vastavalosuoja. Linssit ovat päässeet käytön puutteesta kellertymään, mutta UV valo (tai aurinko jos sitäkin näkee) pitäisi kirkastaa lasin uudestaan.

*MYYTY* Voigtlander Color-Ultron 50mm F/1.8 Canon-mount 50€: Myös Rollei / Carl Zeiss Planarina tunnettu linssi. Hyvässä kunnossa. Tarkennus aika jäykkä mutta sulava, en tiedä onko tehtaalta vai ajan myötä. Olen vaihtanut lasiin Canonin kannan, mutta mukana tulee myös alkuperäinen QMB kanta jos joku haluaa vaihtaa sen takaisin. Tulpat myös.

Viimeksi muokattu: 18 Toukokuu 2018 klo 11:05
  2. Jon-E

Jon-E New Member

18
    0
    1
    Mittaetsinkamerat ja 50mm löytyy vielä.