Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kevät

Discussion in 'Kuvat ja galleriat' started by Heli, May 10, 2006.

Ihan tavallisia kukkakuvia

1. Heli

Heli Active Member

6,689
    0
    36
    Voi peffa sentäs, mee ja ota samanlainen ;-p? Muistaakseni sun kukkamakroyritys meni ihan piloille...

ps. tästä kommentista et ihan heti selviä...

2. Kyllä nuo minustakin on ihan tavallisia kukkakuvia vaikka en itse tuollaisia osaakkaan ottaa. Toisaalta minusta myös voorti on ihan tavallinen auto vaikka en osaa itse tehdä samanlaista...

3. Heli

Heli Active Member

6,689
    0
    36
    Itse asiassa pakko palata vielä omaan aiheeseen... Tavallisia kukkakuviahan nämä. Kukat on kuvattu sen verta moneen kertaan, että sanoisin että kenenkään on aika vaikee enää keksiä mitään suurta uutta ellei tunge kuvaa täyteen fotosoppailua. Huoks.

4. Ja tässäkohtaako se sortuminen kiviin tapahtui ?

5. Heli

Heli Active Member

6,689
    0
    36
    Joo :-(. Kukaan ei vaan tarjonnu lasia vettä tai viimeistä viiniä...

6. Joko kerroin että sen kahvankin saisi aika edullisesti.

7. Ilmeisesti sulta...mee myydään osiolle...

8. 4x5

4x5

1,986
    0
    0
    Ihan vaan ystävällinen huomautus, ne pienet tappajat (pidetään laji paniikin estämiseksi salassa) on kyllä jo heränneet...

Kuvat on ihan kunnollisia, mutta niinkuin sanoit vaikeahan kukista on ihmeitä loihtia. Ehkä oikeina vedoksina seinällä voisivat säväyttää

9. Heli

Heli Active Member

6,689
    0
    36
    Osku, mikä kahva?

Hih, joo. Mä olen nähny muutaman piskuisen, mut niil on ollu niin paljon kiireitä että ne ei taas ole huomanneet mua. Mutta kunhan kesä tulee niin.... Ihan surettaa. Oikeesti. Ku metsässä ei voi hetkekskään jäädä paikalleen.