Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kevät

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana timppis, 10 Maaliskuu 2008.

1. timppis

timppis Well-Known Member

1 905
    213
    63
    Eräänä aamuna meri palautti jäät rannalle.....

2. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Kevät

Voi helvetti näitä sun kuvia.
    on taas hieno kuva.
    Todella tasapainoinen sommittelu. Oikealla on paljon kiintoisaa, mutta kirkas aurinko jotenkin tasapainottaa ja rauhoittaa kuvan.
    Kuva on erittäin mielenkiintoinen, siinä on paljon eri tasoja, joita voi katsoa.
    Aivan mahtava kuva.
    Ja valo on huikea.
    T Jukka

3. Vs: Kevät

Tuon täsmällisemmin en osaa itsekään asiaa kuvailla...

4. Vao

Vao

185
    0
    0

Lisäänpäs taas eriävän mielipiteeni. Minuun eivät Timppiksen kuvat juuri iske. Kuvankauniita maisemapotrettejahan ne toki ovat, ja ensimmäisestä näkemästäni muistankin pitäneeni. Alkavat kuitenkin toistaa itseään hyvin nopeasti, eikä mielenkiinto enää herää.

5. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Sitä sanotaan järkähtämättömäksi tyylitajuksi. Tähänastisella kuvavolyymillä voisi sanoa, että toistosta ei ole syytä valittaa. Nythän on vasta kertaalleen käsitelty joukko erilaisia rantojen ilmiöitä. On arvokasta, että se kierros on tehty tasaisella tyylillä. Sitten, kun samanlainen kierros joskus toistuu kymmenettä kertaa (eli kenties kymmenen vuoden päästä), on joko kyse täydellisyyden pitkäjänteisestä hakemisesta, mikä on myös inhimillisten ihanteiden mukaista, tai laitostumisesta.

6. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Minäkin olen vähän sillä ja rajalla, että tykkäänkö vai en. Tämä on kuitenkin parempi kuin se kivi. Jää on mielenkiintoista.

Nolottaa tosin kritisoida. En osaa tämmöisiä kuvia ottaa - ja vaikka teknisessä mielessä osaisinkin, niin en osaa sattua oikeaan aikaan oikealle paikalle. Respect, niin kuin jenkki sanoisi :)

Tästä huolimatta esitän parannusehdotusta pohdittavaksi. Rajataan kuvaa etualalta niin, että jään edessä oleva tumma alue ei näy. Asiaa on helppo kokeilla näytöllä ihan vaan ikkunaa työpöydällä siirtäen.

7. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Mun mielestä tumma etuala kuuluu ehdottomasti kuvaan. Siitä näkee, että jäät ovat rannalla, eivätkä yksistään veden päällä.
    Voi saatana, olen tuijottanut kuvaa varmaan 15 minuuttia putkeen.
    Anteeksi voimasanojen käyttö, en yleensä niitä käytä.
    T Jukka

8. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

Kyllä mulle kelpaa...
    Nyt kyllä pitäis raahautua tuonne rannoille makuualustan ja -pussin kanssa, voihan siellä sadekuurotkin yllättää mutta tammöiset hetket korvaa sen.
    Hattua nostelen taas kuvaajalle.

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Upeita värejä. Kylmää ja lämmintä samaan aikaan. Hieno.