Tänä aamuna minä kuvasin ihan tavallisen mustavalkovalokuvan palelevista sorsista jäällä mustan veden äärellä. - Eero
Vs: Sorsia ja mustaa vettä Ai että mie tykkään. Tuossa on sitä valokuvauksen sisintä olemusta. Osata nähdä on hieno asia. kapa p.s. Tätä en kirjoittanut kuumehouruissa. Ensimmäinen kuumeeton päivä lähes kahteen viikkoon.
Vs: Sorsia ja mustaa vettä Huippusuuri kiitos ... huh huh - mä pelkäsin ettei kukaan pidä tuosta kun oon niin valvonut ja katellut tämän aamun otoksiani ja niitä yrittänyt koko päivän laitella esitettävään asuun. Luulin olevani hieman sokea työlleni ja väärässä näkemyksissäni ... itse niin tykkäsin tuosta. Mukava että voit paremmin - mullakin oli taannoin se pitkä ja hankala sikanuha. Se oli hieman vähemmän mukavaa. Kiitos. - Eero
Vs: Sorsia ja mustaa vettä Kovinkin hieno. Ei herätä mitään ristiriitaisia ajatuksia, vain selkeän toteamuksen päässäni "on se."
Vs: Sorsia ja mustaa vettä Ei tuo nyt mitenkään tavallinen ole... Erikoisen hieno, näennäisesti kuvassa ei ole mitään erityistä ja sitä jaksaa kuitenkin katsella kyllästymättä vaikka kuinka. Niitä sävyjä...
Vs: Sorsia ja mustaa vettä Hyvinkin kaunista mustavalkojälkeä. Täytyis Estin vissiin miettiä uusiks tuo "tavallisen"-käsite. Jos tämä on tavallista, niin kohta ei mikään tunnu missään.
Vs: Sorsia ja mustaa vettä Lisään vielä tuonne aikaisempaan, jossa mainitsin näkemisen osaamisen, että valokuvaukseen liittyy myös olennaisena kyky ostata rajata. Se, mitä on rajaaminen, onkin jo laajempi juttu, jota jokainen voi miettiä vaikka nukkumaan mennessään. kapa
Vs: Sorsia ja mustaa vettä Enpäs rupea miettimään, tulee maanantaiaamu diletantille nopeasti vastaan. Kuvasta; Musta imaisee jään alle - mitä siellä... Hannu
Vs: Sorsia ja mustaa vettä Perkeleen hieno: talven ydin, eli selviäminen. Tulee hiukan IR-kuvatkin mieleen.
Vs: Sorsia ja mustaa vettä Hyvä kuva ja talven kylmä fiilis. Varsinainen katseen kohde jää vaan harhailemaan kun kaikki on "keskitetysti" esillä...
Vs: Sorsia ja mustaa vettä No niin,aukaisin tämän ja täytyy todeta että on hyvä.Itse en noista rakennuksista piittaa kamalasti,mutta miljöössä miljöön tavoin.
Vs: Sorsia ja mustaa vettä Kauniita ja mukavia kommentteja vaatimattomalle kuvalleni säälistä suotu. Super-Jätti-Mahti -kiitokset. - Erska Voihan nenä ...
Vs: Sorsia ja mustaa vettä Tykkäilen kanssa. Tosin häiritsee oikean puolen puut jotka kaatuu kuvan päälle. En tiedä onko tehokeino vai ei mutta kuvan parantamiseksi olisin rajaillut vasuriin jos siellä ei olisi ollut mitään häiritsevää. Nice