Vs: Käyrätorvisti Ei hän näytä torvelta eikä käyrältä! Vaan oikiast, turhan valoissa hän on. Heijastus on hyvä eikä tunnelmaklaan ole huono ja pidän myös tuosta August Sandermaisesta perspektiivistä etäisyyksineen ja läheisyiksineen ihmiseen.
Vs: Käyrätorvisti Siis minusta tämä on yks hienoimpia kuvia mitä Jukkis on esittänyt. Taustasta erottaminen, valaistus, heijastus, formaattikoko jne. Mä ite saattaisin kuvankäsittelyssä antaa kuvalle heikuraa hiukan enemmän mutta se ei ole tähdellistä.
Vs: Käyrätorvisti Kohtalainen pönö, olisin kuitenkin hieman valaissut/heijastanut/shopannut varjoja kasvoista pehmeämmiksi.
Vs: Käyrätorvisti Rajauksesta tai sommittelusta ei saa kirjoittaa, mutta itse olisin tehnyt hieman toisin. Kelvollinen kuva näinkin.
Vs: Käyrätorvisti Tässä kuvassa on aineksia. Ehkä flyygelin kanteen jos saisi lisää napsua ja ripaus valoa käyrikseen, niin tässä olisi Jukkiksella masterpiece-ainekset käsissään. Nuo mainitut korjausehdotukset ovat kyllä hankalia toteuttaa valokuvauksellisin keinoin
Vs: Käyrätorvisti Saa kirjoittaa, ei tartte siitä mököttää. Minä ainakin kirjoitan pokkana että sommittelu ja sijoittelu on hyvä. (Vrt Sander) Heijastuskin rajautuu hyvin. Pieni typo tuli viestiini edelle - tuskin kai freudilainen lipsahdus. Tarkoitin että valo on turhan voimakas, vaaleat kohdat turhan vaaleita (ja lisäksi se on ehkä melko raakaa, mutta tästä en ole varma, kunhan näkisi sävyalaltaan matalampana).
Vs: Käyrätorvisti Hyvä ja mutkaton kuva. Mietin vain flyygelin kannella olevaa heijastusta. Se on aika hieno ja jopa hallitsee kuvaa. Toisaalta heijastuksen puolella pää katkeaa yllättäen.
Vs: Käyrätorvisti Hieman arvelluttaa kun heijastukselta on pää poikki mutta samalla pään yläpuolella on tyhjää taustaa. Valaistus on onnistunut, kyllä kovaa valoakin voi käyttää kunhan sen hallitsee. Mun mielestä valaisuun kyllästyy äkkiä jos ainoana pyrkimyksenä on pehmeä valo.
Vs: Käyrätorvisti Kiitoksia kommenteista. tämä on valaistu quadralla eli kaksi salamaa, molemmissa heijastava sateenvarjo. Tätä edelsi aamulla sellainen söhellys, että oksat pois.. T Jukka
Vs: Käyrätorvisti Heijastuksessa on soitin ja soittajan sormet. Ei siihen ainakaan päätä kaipaa, siitähän tulisi ihan pelikortti sitten, siis kuvakortti.
Vs: Käyrätorvisti Raitapaitahan mun kuvissa aina on, kun itsellänikin on aina päällä. T Jukka EDIT: mulla on muuten tänä aamunä näköjään samanvärinen paita kuin kuvassa olevalla henkilöllä, mutta mulla on enemmän raitoja tiheämmässä.
Vs: Käyrätorvisti Tosi tylsä kuva, vaikka onkin heijastus. Kohde olis voinut katsoa kameraan, olisi mielenkiintoisempi, nyt on lehtikuva meininkiä.