Kohta on varmaan perustettava ketjuihin kuulumattomien kameroitten ketju ;-) No, ihan tosissaan voisi perustaa ketjun, jossa on kuvattu itse rakennetuilla kameroilla? Ketjuttaa!
Vs: Ketjutuksesta Sanon oman mielipiteeni jos nyt on suotavaa. Ei aleta perustamaan joka merkille omaa ketjua, menee jo överiksi.Vaikka mieli tekisi tehdä tuo Pena ketju mutta toistaiseksi puren hammasta
Vs: Ketjutuksesta Ketjuja vaan kehiin, kiva vaihteeksi katsella sarjoja. Ei nämä kuitenkaan niin kauan jää elämään. Mielummin paljon kuvia, vanhojakin, kuin hampaat irveessä kirjoitettua pahansuopaista tekstiä!
Vs: Ketjutuksesta Huumorilla tuon aloituksen heitinkin. Laskin äsken pikaisesti ainakin 16 eri kameralle ketjun. Voisin ottaa niistäkin kymmeneen osaa, mutta olen tauon päättänyt pitää - ja se pitää. Mutta, jos joku joku muukin rakentelee kameroita itse ja kuvaa, niin sitä ketjua voisi jatkaakin.
Vs: Ketjutuksesta Mä oon nauttinu näistä kameraketjuista. Kun vetää ehkä ikenestä uusien vanhojen kameroiden kohdalla. Ja toisaalta niissä ei sillai tule mietittyä tai ressattua laadusta tai tykkäämisistä, vaikka parhainta tulee toki mielellään sinne valittua.
Vs: Ketjutuksesta Myös tykkään näistä ketjuista. Pienellä hurttihuumorilla vedetään vaihteeksi ja valokuvaushan on suurimmalle osalle harrastus. Hauskaa sen pitää olla. On näillä palstoilla välillä hammasta kiristeltykin.
Vs: Ketjutuksesta Ehdottomasti ketjuja. Vanhoja hyviä kuvia on kiva nähdä, samalla näkee eri aikakausien meininkiä. T Jukka
Vs: Ketjutuksesta DIY - kameroilla otetuille kuville itseasiassa harkitsin ketjun perustamista, samoin XA:lle, mutta tuli niin monta uutta hienoa ketjua tänään, että pitäydyin.
Vs: Ketjutuksesta Kyllä mielestäni Olympus XA:t ja Olympus mju:t hyvinkin ansaitsisivat omat tai vaikka yhteisen oman ketjun.
Vs: Ketjutuksesta Eikö Holga ja Diana olisi hyvin sopöneet samaan? Näitä kameroita paremmin tuntevat ehkä nyt aloittavat merkkisodan, jossa erotellaan Holgat Dianoista!
Vs: Ketjutuksesta Mutta nehän on eri kameroita. Onhan tuolla OM ketjutkin melkein kaikille numeroille.
Vs: Ketjutuksesta Ei nuo Olympuksetkaan ole kovin eri kameroita. ed. Vertaa Rolleiflex, Leica, Hasselblad 500 ja SWC ketjut. Tai kuvitteelliset M6, M4, M5, M7 ketjut. (!)
Vs: Ketjutuksesta Mietin asiaa kun avasin ketjun. Mutta kun minulla ei ikinä ole ollut Dianaa, enkä tiedä siitä mitään, päätin että sen ketjun saa avata joku muu. Kuten Juke ansiokkaasti tekikin. Me filmimiehet emme sodi keskenämme, elämme sovussa ja arvostamme kaikki toisiamme! [varmuuden vuoksi tähän hymiö]
Vs: Ketjutuksesta Make love, not war! (Näinkin hymiöt toimivat oikein mainiosti, mutta kukin tyylillään. Jos se aikaansaa tunteen ettei hymiötä olisikaan käytetty vaikka pitäisi... tai vaikka käytettiin. ) Onhan se tietyllä tapaa persoonallinen. Vaan hymiö kuitenkin!