Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kiviä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juke.K, 15 Lokakuu 2012.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
  2. Vs: Kiviä

Kivat sävyt mutta kuvakulma ei oikein tyydytä - olisin keskittynyt enemmän tuohon mielenkiintoiseen etualaan ja jättänyt puhkipalaneen taivaan, ehkä jopa metsänkin haloineen kokonaan veks.

3. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Kiviä

Arvaa vaan onko mulla sellanenkin kuva?

4. Vs: Kiviä

En usko ennen kuin näen.

5. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

+1
    Dr.Feelgoodilta on pukannut niin hyvää kuvaa viime aikoina, että Juke vois edellisenkin perusteella ottaa hänen tittelinsä.

6. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Loukkaannuin syvästi tästä komentista (itken vieläkin eikä loppua tule). Tuli mieleeni, onko siellä Porvoossa vain yhdellä miehellä kamera ja kaksi sitten huutelee puskista mitä sattuu.

Haastan tälläisen "ihme miehen" kaksin tasiteluun koska vaan ja missä vaan. Vaikka kuvalliseen kisaan....joku ulkopuolinen arvostelemaan jne.

Ei mulla ole sellaista kuvaa kun jessalonen ehdoottelit. Mutta tämmönen olisi. (latasin sen eilen FB:kiin ja kaivoin sen sieltä eli pakaus menee hiukan ruvelle.)

7. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Suotta itket :)
    Kieli poskella kirjoitettua potkimista kohti parempia kuvia...
    Mitkäs on kaksintaistelun "aseet"?

PS: Älä laita kehnoja kuvia, jos niistä mainitseminen tuntuu ikävältä.

8. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Mä olen kyllä toista mieltä. Toi kuva oli hyvä. Ja kyllä mä kestän sen että sanoo että kuva on huono. Mutta kaikenlainen vertaileminen huonommaksi ja muu diipa daapa ei ole siinä kohtaa fiksua. Mikä on fiksua?

Ei täällä oikeesti saa kertoa omaa mielipidettä.

Oikeesti kuvien kehnous on subjektiivista. En mä jokaiseen kehnoon kuvaan sano että se on kehno. Luulen että saisin vihamiehiä sillä konstin paljon ja omat kuvat tulisi sitä kautta paljon kehnommiksi.

Yks vaihtoehto on vaan kommentoida muiden kuvai eikä laita yhtään omaa kuvaa.

9. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Niinhän se on, osin.
    Eikö tässä nyt ole täällä vain kyse valokuvauksen harrastamisesta ja mielipiteistä erilaisia kuvia kohtaan? Jos mielipiteet tuntuvat ikäviltä, niin silloin on parempi olla laittamatta kuvia tai ainakin kysyy joltain "esiraadilta" mielpidettä ennenkuin laittaa julkisemmalle framille.
    Ja mitä tulee kehnouteen, niin tuskin täällä kukaan kommentoi vain (mielestään) kehnoihin kuviin.

10. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Ei kuvista annetut mielipiteet tunnu ikäviltä. Jos olisin halunnut dissata koko jutun olisin vain ollut hiljaa ja laittanut leuan rintaan ja ottanut suunnan kohti uusia pettymyksiä.

Kaipa tämä pitää rautalangasta vääntää että tässäkin kohtaa ostaan erottaa kaksi asiaa. Kuvien kommentointi ja henkilön kommentointi.

Kyllä kuvia saa pitää huonona, tai hyvänä. Kuvia saa arvostella. Mutta ei saa sanoa että sä olet huono tai huonompi kun joku toinen. TÄSTÄ ON KYSE. Tämmönen juttu tämä oli. En vaivaa tällä asialla päätäni tän enempää. Valitsen ystäväni edelleen.

Anteeksi kiitos ja näkemiin.

EDIT: Silloin kun se huonoin kuvaaja titteli jupakka nousi olin mukana ja pidin sitä kivana. Se keskustelu meni kuitenkin niin päin peetä että totesin että ei tämä olekkaan hyvä. Teki mieli ottaa itseni ulos kesken kisan mutta aattelin että olkoot. Mä pidin siiitä saatuja asioita ja keskusteluja ihan turhana. Oli vika tikki olla siinä mukana. Kadun sitä vieläkin.

11. Tuus4

Tuus4 Well-Known Member

2 141
    41
    48

+1