Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ketju

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana RDahl, 22 Joulukuu 2005.

1. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Ketju josta muodostuu piirakka.

2. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Valitettavasti ei, sillä tätä asetelmaa luetaan ylhäältä alas. Ketjussa siis piirakat muussataan kattilassa ja sitten niistä kaulitaan levyjä. Eli jos se muodonmuutos ja prosessi on pääasia, asetelmaa kannattaisi muuttaa. Sinälläänhän kuva kuitenkin kertoo piirakoiden syntyhistorian.

Päätellen piirakoiden värierosta taikinakiekkoihin ne ovat paistettuja. Tällöin ne ansaitisivat höyryävän etusijan kuvassa ja raaka-aineet taustalle vain "taustoittamaan" herkun olemusta. Nyt ei tule juurikaan vesi kielelle.

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    En tiedä mutta kyllä minulle kauniisti katse siirtyi valmiisiin piirakoihin ja mahakin rupesi kurnimaan että saisa hiukan piirakkaa. :p

Hyvä kuva ja mukava syvyys suhde sekä kauniisti ideoitu vielä. Myös värit kivasti hallittu jotta katse menee tuonne asiaan. Mukavaa kun taas haaste suoritettu, hiukan taas ollut alavireistä tämä puoli.

4. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    No, tuo väriero johtuu siitä, että tuohon kohtaan jossa aihiot ovat , tulee ikkunasta valo ja pellillä olevat ovat varjossa. Eli kyllä ne vielä tuossa vaiheessa ovat raakoja. Mutta kiitos kommenteista kuitenkin.

5. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Kyllä tää mun mielestä hyväksytty on!
    Toi piirakoiden rypytys vasta on hauskaa puuhaa ;D

6. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Mä en tehnyt rypytystä, vain kuoret ja nekin pastakoneella, helppoa kuin heinänteko.

7. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Toi rypytys onkin syytä jättää naisväen hommiksi, niillä kun on malli omasta takaa. ainekset parempaankin kuvaan olisi kyllä. Valo on mitäänsanomaton. Tässä olisi voinut koittaa vaikka sitä taskulampulla maalaamista, esmes

8. Eikös se vanhakansakin jotain osannu emännästä sanoa kun näki tuon karjalan piirakan rypytyksen....