Vs: Café in Pärnu Olisko lasissa oleva vanatallin... mut juu, vois kävästä testaa jos tietäs mikä 'café' Itse kuvassa, pikkasen häiröö sohvan yläkarmin näkyminen. Olis tasapainoisempi ilman.
Vs: Café in Pärnu Sopivan tunnelmallinen kuva, ainakin jos ja kun kyseisen paikan tiedän. Jos saan vastata kuvaajan puolesta. Jos kuvasta tunnistan paikan oikein, niin kyseessä on Pärnun kävelykadun varressa sijaitseva "viinikuppila" Pikkadilly. Paikka on rauhallinen, tunnelmallinen, viihtyisä ja kaiken lisäksi kyseisestä "viinikuppilasta" saa erinomaista suklaakakkua. ps. "Kuppila" ei ole aivan kävelykadun varressa, vaan sivukadulla. Paikkaan on kumminkin näköetäisyys kävelykadulta. Katu on vasemmallapuolella Pärnu Hotellilta käveltässä.
Vs: Café in Pärnu Hyvää on paikan tunnelma, hyvä taustamusiikki, erinomaiset salaatit... Ja kuten edellinen kirjoittaja mainitsi on kahvilan nimi Piccadilly. Katuosoite on Püha Vaimu 15 Kuvan yläreunsta poistin kokeeksi ko. yläkarmin, mutta pidän itse kuvasta enemmän tällä tavoin.
Vs: Café in Pärnu Valokuvan keskeinen tekijä -valo- on tässä kuvassa parasta antia. Kulma on statisti, eikä minua pistä silmään. Sen sijaan asetelman potentiaalia ei minusta ole täysin hyödynnetty. Tässä olisi hyvät kulissit kertoa vaikka minkälaisia tarinoita.
Vs: Café in Pärnu Olen aidosti kiinnostunut. Minkälaista tarinaa ajattelit? Itselleni tilanne aukeni, kun viereinen pöytä tyhjeni ja väsyneen iltapäivän valo leikki karkeakankaisilla tyynyillä, joissa vielä olivat jäljella äskeisten istujien jättämät painautumat. Keitä he oliva?, mistä puhuivat? Minne matkalla? Kuinka monta samankaltaista asiakasta on istunut näillä paikoilla? Mieleeeni tulevat erään suosikki-levyni - The Moody Bluesin "Days of Future Passed" laulut...
Vs: Café in Pärnu Esimerkiksi tuo kelpaisi mainiosti. Vain ne painaumat ja lähdön jäljet puuttuvat. Samoin penkille huolimattomasti jätetty Paris Match -lehti
Vs: Café in Pärnu Tulipa hyvä syy lähteä kuvamaan uudestaan. Mitenköhän saisi tuo valon sävyn kutsuttua paikalle?