No joo.. Kuva on ns räpsy yhdeltä reissulta rajan taa. Tuo kirkko on muuten palvellut kunnialla mm. kolhoosin heinälatona, että silleen
Ei, tämä kuva ei toimi tällaisenaan... Ilmeisesti ideana oli saada pylväiden rytmi kuvan oikealle puolelle ja tasaista seinää vasemmalle puolelle, mutta se ei välity tarpeeksi tehokkaasti kuvasta. Tiilet ovat niin pientä piperrystä että kuva näyttää loppujen lopuksi punaiselta ja valkoiselta mössöltä. Lisäksi kuva vaikuttaa hieman myötäpäivään vinolta, mutta ehkä se on vaan omat silmät jotka huijaa.
Pylväiden rytmi voisi toimia, jos valo tukisi sitä. Nyt valitettavasti valon suunta latistaa muodon. Tästäpä tuosta mieleeni jonkun jossain kertoma juttu norjalaisesta saakelinpalvaajarokkarista, joka oli todellinen tee-se-itse-mies. Se teki levyn niin, että teki itse biisit, soitti ja lauloi kaikki itse, äänitti itse omassa studiossaan, julkaisi omalla levymerkillään ja levyn kannessa oli sen itse ottama valokuva poltetusta kirkosta, jonka se oli itse polttanut. Tämä toivottavasti oli valmiiksi poltettu