Vs: Kesärenkaat Aijemmin oli kallista ottaa korttia vastaaan, nykyään taas käteinen on kallista pankeissa. Kun on vaihtanut 30 vuotta renkaita, eikä ole mennyt kuin pari pulttia, pari kierrettä, muutama tunkki ja kynsi, niin toki vaihtaisin vieläkin itse, jos olisi tilat, laitteet ja intoa. Mitään noista ei ole, joten liike vaihtaa ja säilyttää. 45e/kerta. Tällä kertaa pesivätkin, joten tuli 55e maksu. Tosin en ollut itse paikalla. Jos pitäisi ne märät tai paskaiset renkaat kuskata ja säilyttää, silloin varmaan myös vaihtaisin. Nyt on puhtaat kädet, vaatteet, eikä kynsiäkään mennyt, ja vaihtopäivä valitaan sopivasti, jolloin jonoa on maks kaksi autoa. Joskus sitä miettii kyllä, että kun on verkkokelllarissa neljä rengasta magnesiumvanteineen, grillihiiliä ja kaasupullo ja se varabensakanisterikin -niin kun jokainen on ne muistanut kasata, on siinä ihan hyvä palokuorma noin alkuunsa ;-) Muut saa vaihdella, ei se multa ole pois, vaikka minunkin renkaani ;-)
Vs: Kesärenkaat No nimenomaan niissä jäätelökioskeissa ja vastaavissa ei kortti useinkaan käy ja eipä käynyt ainakaan viimeksi kamerahuolto Mustonen & Laineellakaan, kun siellä ostoksia tein. Juuri ennen ko. liikkeen sulkemisaikaa sai juosta lähimmälle pankkiautomaatille tiettyjä painotuotteita hakemaan. Monet pienyrittäjät pitävät niitä korttimaksupäätteitä kalliina ja joitakin niihin liittyviä sopimuksia jotenkin hankalina.
Vs: Kesärenkaat Mua kyl huvittaa noi taloyhtiöiden rajoitukset renkaiden säilyttämisestä, ei taida edes olla tosiaan laillisia. Itse asun yhtiössä, missä on puhuttu erillisestä rengasvarastoinnista, joku muoti taitaa olla. Sinänsä jännä, että samassa yhtiössä on useampi autotalli asuintalon alakerroksessa, mutta eihän tietenkään 60 litraa bensaa tankissa ja miljoona sähköjuttua neljän pyörän päällä ole puolestaan minkäänlainen ongelma... Heti kun ne renkaat varastoidaan polttoaineesta erikseen, ollaan huolissaan...
Vs: Kesärenkaat Aika kalliita ovatkin. Se iZettle vois olla harkinnanarvoinen kapistus.....pitää miettiä kun koneen sopimus päättyy.
Vs: Kesärenkaat Totta, eiköhän autojen säilytys ausuntojen lähellä ole hyvä saada nopeasti pois myös. Sähköautotkaan eivät tuo pommivaaraan muutosta, usein akkupalo on paljon rajumpi kuin bensapalo. Helsingissä autot voisi muutenkin säilyttää jossain pellolla kaukana kaupungista ;-)