Vs: dokumentaarinenruokakuvajostain Vapauttavasti normatiivisesta esteettisestä valtavirrasta poikkeava kuva, jonka eskatologiset ulottuvuudet viittaavat aivan toisille foorumeille. Erityisesti siksikin, että kaljamerkki on ihan väärä kuvaajan kotipaikasta huolimatta.
Vs: dokumentaarinenruokakuvajostain Kun oikein fenomenologisesti katsoo kuvaa useasti hermeneuttista kehää kiertäen perustamalla analyysi holistiseen ihmiskäsitykseen, päätyy välttämättä kysymykseen:"Mitkä merkityksen sisältävät yksiköt kuvan on sisällettävä, että sillä on juuri kyseinen merkitys?" Tätä pohtiessa kuva aukeaa uudella tavalla - merkitys on lopulta teesi-antiteesi-synteesi ontologinen vastaus. Eli kuva asettaa kysymyksiä itsessään kertoen niihin myös vastaukset. Ikuinen arabialainen filosofia toteutuu tässä: Kaikella on alku, keskikohta ja loppu. Mitä konnotaatiota ja denotaatioita kuva sisältää? T Jukka
Vs: dokumentaarinenruokakuvajostain Mielestäni hermeneutiikka on minulle tämän kuvan kohdalla tärkeämpi moduli kuin diskurssi tai konnotaatio. Yritän ymmärtää kuvaa irtautumalla omista ennakkokäsityksistäni ja miettiä, mikä merkitys kuvalla on kuvaajalle. Se on minulle vaikeaa. Kuvaajaan horisonttibaasista en valitettavasti tunne, voin vain arvailla sen sisältöä. T Jukka P.S. En ole vielä tehnyt kaikaisuudessa olevan lisurini käsitteistöä loppuun.
Vs: dokumentaarinenruokakuvajostain Olipas paljon hienoja sanoja!! En ymmärtänyt niistä montaakaan, joten kuvan täytyy olla taidetta, koska en ymmärrä taiteestakaan juuri mitään.
Vs: dokumentaarinenruokakuvajostain Horisonttibaasiksella ei ole mitään tekemistä fysikaalisena käsitteenä olevan horisontin kanssa. T Jukka
Vs: dokumentaarinenruokakuvajostain Joskus oli sellasia rakkineita kun Talbot Horizon. Onko tällä nyt puheena olevalla horisontilla mitään tekemistä sen kanssa. Itse olen hyvin vajaaoppinut horisonttien suhteen.
Vs: dokumentaarinenruokakuvajostain Ei, kyseessä on täysin uskonnollinen yhteisö, jonka tutkimus kuuluu uskontotieteen toimialaan. Horizon Christian Fellowship
Vs: dokumentaarinenruokakuvajostain Kriisitilanne saattaa syntyä muuallekin tuolla menulla..... mäyris keppanaa ja nippu banaaneja. Jos ei hapot ole kohdallaan, saattaa kilju lähteä käymään....
Vs: dokumentaarinenruokakuvajostain Olis varmaan pitäny kurkata putskin pohjalle; siel olis saattanu olla viel tyhjä kilon sokeripakki ja pikahiivaa. ;D