Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

7*7

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Olli Knuuttila, 26 Heinäkuu 2020.

1. Olli Knuuttila

Olli Knuuttila Well-Known Member

3 218
    405
    83
    Mä olen omista syistäni lopettanut kuvien julkaisun täällä hyvän aikaa sitten. Pääasiassa se johtuu siitä, että jotkut ovat kokeneet asiakseen kommentoida malleja asiattomasti, osin toki myös siitä, että genre jota kuvaan on monille vieras ja herättää välillä erikoisia ajatuksia ja erikoista kommentointia. Mistään oppimattomana laitan nyt seitsemästä juhannuksen jälkeisestä setistä jokaisesta yhden esille, kun nyt täällä kuitenkin muuten aina välillä kommentoin. Siistejä kuvia, että herkimmänkin henkilön on helppo pidättäytyä epäasiallisesta kommunikoinnista. Lisää ehkä taas vuoden kuluttua...

_OL10084-Edit20200723-©olli knuuttila.JPG

_OL13531-Edit20200627-©olli knuuttila.jpg

_OL15005-Edit20200704-©olli knuuttila.JPG

_OL15652-Edit20200704-©olli knuuttila.jpg

_OL16305-Edit20200714-©olli knuuttila.jpg

_OL17233-Edit20200717-©olli knuuttila.JPG

_OL1864020200720-©olli knuuttila.JPG

Viimeksi muokattu: 26 Heinäkuu 2020
    iikkoo, mlphotic ja Mixa tykkäävät tästä.
  2. m-kooteevee

m-kooteevee Well-Known Member

576
    966
    93
    Omaan silmääni ylhäältä kolmas nousee jotenkin esille. Sävyiltään ja poseeraukseltaan sensuelli. Ehkä jopa inasen herkkä.

3. baader

baader Active Member

392
    135
    43
    Hyvää ja ammattimaista jälkeä. Hyvä että tällaisiakin kuvia foorumilla näkee.

Clarityä kaikissa on paljon tai sitten oman näytön säädöissä on jotain vikaa?

4. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83
    Ei kaikissa mutta useassa, tai oikeastaan ehkä useammassa PS:n puolella High Pass-filtteriä ainakin osassa kuvaa...

Viimeksi muokattu: 27 Heinäkuu 2020
  5. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83
    Joo, Pälkäneeltä tuo on, Mallasveden rannalta...

mlphotic tykkää tästä.
  6. riekkosak

riekkosak Well-Known Member

1 477
    329
    83
    Pidän kyllä näistä kuvista, vaikka en ehkä aivan ymmärräkään genreä.

7. m-kooteevee

m-kooteevee Well-Known Member

576
    966
    93
    En minäkään välttämättä genreä aina ymmärrä, mutta silti näkisin näitä Ollin kuvia mielelläni enemmänkin täällä. Näistä kaikista ainakin kolmas ja neljäs puhuttelevat minua. Muut eivät ehkä niin paljoa tipahda, vaikka taitoa niissäkin varmasti on takana. Eivät ehkä siitäkään huolimatta vain tipahda. Ja tämä nyt taas oli vain minun arvoton näkemykseni. Siltikin ajattelen, että jokainen laadukas kuva nostaa tätä foorumia enemmän, kuin turha pähkäily kameran a spekseistä verrattuna kameraan b. Riippumatta siitä, että tipahtaako se laadukas kuva juuri minulle.

8. Mamiya

Mamiya Well-Known Member

588
    1 150
    93
    Kyllä mustavalkoinen kuva tuo hyvin esille miten asun kaaret korostaa mallin muotoja, oikein hyvä valinta esittää kuva näin.