Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kesämyrsky

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana zenig, 27 Kesäkuu 2008.

1. zenig

zenig Member

997
    0
    16
    mä en noita salamoita niin osaa kuvata, mut täs ois rae- ja sadekuuroa.

2. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Vs: Kesämyrsky

Toi eka on melkeen kohillaan... tulee hyvin toi rakeiden nopeus ja rajuus esille. Lipputangon olis voinu rajailla pois jo etsimeen katsoessa... se ei sovi kuvaan, vaikka siinä nyt onkin.

Kakkosessa kurvaillaan siivoamaan kaatuneita puita, joita kesämyrsky riepotteli.

Kolmas, hmm... turhake tässä sarjassa, mutta onhan se myräkkä ikävä hönniäiselle. ;)

3. zenig

zenig Member

997
    0
    16

joo toi lipputanko on ikävä. Mutta pidemmällä polttovälillä toi kuva olis musta menettänyt tehoaan, eikä sommittelu kameraa kääntämällä onnistunut, sillä oikealla puolella tulee heti talon seinä vastaan. Olis pitäny varmaan tunkea ittensä enempi ulos ikkunasta :D

4. Juha Koli

Juha Koli Well-Known Member

1 534
    89
    48

Onko mulla päässä vikaa, kun ekan kuvan rakeet näyttää nousevan ylöspäin!

5. zenig

zenig Member

997
    0
    16

eikun vika on salamassa :D mä en oikeestaan tiedä mistä noi haamujäljet johtuu, mun mielestä mulla oli rear-moodi käytössä, eli pitäs väläyttää vasta kun suljin on sulkeutumassa.

6. MA-K

MA-K

182
    0
    0

[QUOTE>
    [/QUOTE]

Salamia onkin kuvattu aika paljon, joten koiranilmoja onkin välillä kiva katsella. Ensimmäisen lipputanko ei haittaa, se palauttaa kuvan lähiömiljööseen ja kerrostaloalueelle, missä kuva ilmeisesti on otettu - toisaalta se myös lähes kultaisen leikkauksen sijoituksellaan alleviivaa asiaa tien nyökkäillessä hyväkyvästi.

Toinen kuva jatkaa teemaa tilanteen laannuttua - "stereotyyppiset" autot pääsevät jatkamaan matkaansa. Hassu kuva.

Kolmas kuva näyttää lähinnä luonnon kummastelua taas niin erikoisen ilmastoilmiön sattuessa kirjaimellisesti niskaan - kutakuinkin räystäät tippuu ja katuojat juoksee -meininkiä.