Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Poika

Discussion in 'Kuvat ja galleriat' started by shutterlag, Sep 18, 2010.

Potrettiharjoittelua!

1. lunnifer

lunnifer Member

930
    12
    18
    Vs: Poika

Tämä rajausoppeja rikkova sekä luterilaisittain katsottuna vähintäänkin arveluttava kuva on äärimmäisen hieno!

2. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10,276
    47
    48

Pidän. Tosin en ole vielä saanut selville pidänkö tuosta viivahässäkästä kehysalueella vaiko enkö.

3. Vs: Poika

Sävyalue on täydellinen. Tosiaan rajaus mietitytti, mutta jokin kuvassa tekee siitä hyvän. Vaikea selittää. Ehkä kuvan välittömyys, kuin arjesta napattu sekunnin pysähtynyt hetki verkkokalvolla, tekee siitä hyvän. Kehystä olisin ehkä yksinkertaistanut kapeammaksi mustaksi ilman tuota valkoista ohutta reunaa? Tämä olisi myös hyvä rajausharjoitus valokuvakurssilaisille!

4. Vs: Poika

Sääntöjä kannattaa rikkoa - niin sommitteluun kuin luterilaisuuteenkin liittyviä. Ei Sally Mannkaan linnaan joutunut, ja tuossa on sentään pitkät kalsaritkin. Upea kuva!

5. Keni

Keni Well-Known Member

6,384
    1,764
    113

Hieno ja vahva kuva juuri rohkean rajauksen takia!

6. Kimo

Kimo Well-Known Member

12,415
    1,067
    113

Hieno kuva ,ja hyvä syväterävyys.Laakan reunat olisi voinut rajata todellisiin reunoihin,nythän ne on ylitetty reilusti.Mikä filmi jättää "sisäkehykset laakan noin paksuiksi vai onko shopattu?Kyseessä voisi olla myös pinnakkainen? t kimo

7. Vs: Poika

Näkyyhän siellä laakafilkan lovet ja reunat ihan oikeissa paikoissa. Kuvahan on mainio, oisin pikkasen valotusta vähentänyt, ois lisänny dramatiikkaa tai loiventanut skannauksta.

8. mohikaani

mohikaani Active Member

1,681
    2
    38

Noi kalsarit kruunaa tän otoksen. Rajauksesta olen ihan samaa mieltä kuin edellä kirjoittaneetkin - säännöt on tehty rikottaviksi.

9. Kimo

Kimo Well-Known Member

12,415
    1,067
    113

miehekkäät on raamit filmissä(negan reunojen sisäpuolella olevat musta raamit) ,mikä filmi jukka

10. Est

Est Well-Known Member

17,952
    2,082
    113

Hieno kuva.

Luterilaisena en löydä mitään paheksuttavaa kalsareissa olevasta ihmislapsesta. Jos joku löytää, on hänellä ilmeisesti jonkinasteinen "henkinen vaiva" kalsareista tai jostain muusta.

- E

11. JPu

JPu Well-Known Member

5,484
    225
    63

Tyylikäs!
    (minusta kalsarit vaan parantaa kuvaa!)

12. Vs: Poika

Jep, pinnakkaisvedoshan tämä on 4x5 negasta 10,5x15 cm paperille. Mun kameran kuvaportti vaan rajaa kuva-alan ennemminkin 9x12 formaattiin, eikä kuva edes osu ihan keskelle negaa. Nuo pyöreät reunukset johtuu siis kuvaportista ja mustat reunukset on vaan läpeensä valottunutta paperia. Fotarissa ei ole tehty muuta kuin pienennetty webbikokoon. Filmi on orthoa...

p.s. ne on sukkahousut eikä kalsarit ;-)

13. Vs: Poika

Tasan 10

14. Est

Est Well-Known Member

17,952
    2,082
    113

Ja luterilainen moraalini  mittailee hyväksyttävyyden rajoja ...

("ilmeikäs hymiö")

15. Vs: Poika

16. Vs: Poika

Loistava kuva !

17. Est

Est Well-Known Member

17,952
    2,082
    113

Olen käyttänyt semmoisia nykyisinkin.

Mulla on talveksi varalle semmoset oikein tosi paksut villasetkin (jotain armeija -kamaa kait ne oli).

Katsotaan mitä kiihkohimomoralistit sanovat kun laitan ne ylleni, otan omakuvan ja lataan tänne ! :D Varmasti tulvii vihjailuja, ehdotuksia ja jopa käskyjä kuvan poistamiseksi.

Edit : Minä en (siis oikeasti) moralisoi mitään housujuttuja.
    :D
    - E

18. Est

Est Well-Known Member

17,952
    2,082
    113

Kilttiäkin olen käyttänyt ja sehän tavallaan miehen mekko.

Mitäköhän moraalinazit olisivatkaan siitä mieltä ?

Ja toistan itseäni toisin ilmaisuin kuin aiemmin :

Tuollaisen umpiviattoman ja hienon valokuvan moralisoijan (kuvitteellisen, sellaisia kun ei kai voi edes olla?)  täytyisi olla dille.

- E

19. Vs: Poika

Joku noita itämaan ihmetuotteita, kun on vaan simppeli ymmyrkäinen lovi tuolla alanurkassa, ei kodakki, eikä Fuji, niisä on väkäsiä. veikkaan Rollei Ortho 4X5