Jotenkin kaipaisin värejä, eikös siihen fiilikseen kuuluisi se värillisyys? Lapset ja noidat sekä pääsiänen ehkä. Tuolta oikealta olisin kuvaushetkellä rajanut tuon lähemmäs tytön selkään ja ehkä mahdollisuuksien mukaan tilaa muualle. En tiedä sitten olisiko miten toiminut. Kuvassa on kuitenkin positiivisia elementtejä, hyvän kuvan siis vaikka nyt en oikein löydä sitä kipinää.
Hyvä kuva, enkä jotain on sommitelussa selaista mistä en pidä kauheesti. Ehkä oikealta pikkusen pois niin olisi huom minun makuun.
Mukava kuva, noidat näprää saamiaan karkkeja kiireesti ja keskittyen auki! Rajaus on tavanomainen ja eikä siinä minusta ole mitään viilaamista, yksi tekijä on joka kuvan tasapainoa sotkee.. Oikean puoleisen noidan hatun takaa alkaa puu (tai jokin vaalea juttu), joka muuten rauhallisen taustan takia vie hyvinkin vahvasti kuvasta rauhan. Tästä asiasta oli aiemmin toisessa ketjussaa keskustelua, mutta vastaavaa näin hyvin alitajuntaan vaikuttavaa häiriötä ei silloin ollut esittää (miitissä yritettiin sellainen kuva jopa ottaa). Älä Pauli ota tätä vakavasti, kuva on varsin hyvä, mutta oli tuosta sanottava hyvää tarkoittaen. (varsinkin kun syytä kuvan rauhattomuuten ei ollut tuotu edellä esiin). Korjaushan tuohon on selvillä, eli pikku siirtyminen niin, ettei ihmisistä mitään ala, eikä yksittäinen linja lävistä.
Enhän minä toki neuvoista itseeni ota, tässä oli lähinnä ajatuksena katsoa minkä näköisen mv-käännöksen saan aikaiseksi.
Olen tullut varovaiseksi, kun sanojani on otettu moitteena, toki arvelinkin, että sinun kanssa tuo on ok. Sävyt on onnistuneet minusta varsin hyvin, oletettavasti tuolloin keväällä kun virvotaan on valo varsin kovaa ja säätäminen on mutkikasta. Eli mv-käännös toimii minusta hyvin, olisi mennyt mv-filmistä minulla läpi